ویزای توریستی شینگن

اشتراک گذاری مطلب:

مسافران و یا آژانس های همکار که از سفارت های مختلف اروپایی درخواست ویزا برای مسافران می نمایند به دلایل مختلفی ممکن است که ویزای آن ها ریجکت شود. vip group به عنوان تنها مرکز تخصصی رفع ریجکت ویزا جهت رفع ریجکت و دریافت ویزای توریستی شینگن مسافرانی که به تازگی ریجکت شده اند سابقه طولانی و رزومه کاری با ارزشی ایجاد نموده است. جهت مشاهده مقاله مربوط به رفع ریجکت ویزای شینگن کلیک کنید.

قدم اول: از طریق کشورهای معروف تر اقدام کنید.

چگونه ویزای توریستی شینگن بگیریم؟

خیلی ها آرزوی سفر به اروپا، این قاره سبز و جذاب را دارند. اگر ویزای توریستی شینگن داشته باشید خیلی راحت می توانید بین کشورهای مختلف این قاره سفر کنید و از آثار تاریخی، خیابان ها، فروشگاه ها و رستوران ها و کافه های آن لذت ببرید. شما همچنین می‌توانید با مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک، اقامت این کشور را دریافت کرده و به طور قانونی به کشور فرانسه سفر کرده و از پاریس و برج ایفل، کاخ ورسای و موزه لوور دیدن کنید یا حتی سفر به هلند داشته و با کانال های آبی زیبا و گالری های فراوانش آشنا شوید. از آلمان، سوئد و دانمارک و نروژ هم که هرچه بگوییم کم گفتیم. اما شما با ویزای توریستی شینگن می توانید علاوه بر این کشورها، به هر ۲۶ کشور دیگه ای که می خواهید سفر کنید. در ادامه همراه ما باشید تا درباره ی اینکه چطوری ویزای توریستی شینگن بگیریم صحبت کنیم!

کشورهایی همچون فرانسه و آلمان نسبت به کشورهایی همچون مجارستان راحت تر و سریعتر ویزا می دهند پس از کشورهای معروف تر شروع کنید. در سال ۲۰۱۱ آماری در زمینه ی ویزاهای شینگن صادر شده منتشر شد که نشان می داد، فرانسه بیشترین میزان صدور ویزا را دارد. ویزای توریستی شما نود روزه خواهد بود و با ارائه مدارک خاصی صادر خواهد شد. شرکت وی آی پی گروپ در مسیر اخذ ویزای شینگن تضمینی کمک می‌کند تا اقامت اروپا را بدون دردسر بدست آورید.

قدم دوم: جمع‌آوری مدارک

برای اخذ ویزای توریستی شینگن باید مدارکی را جمع‌آوری و به صورت ترجمه شده به سفارت تحویل دهید. اسپانیا نیز یکی از کشورهای عضو حوزه شینگن است و برای رفتن به این کشور نیز باید مدارکی را جمع و به سفارت تحویل دهید. برای آگاهی از نحو دریافت وقت سفارت، می‌توانید مطلب وقت سفارت اسپانیا فوری را مطالعه فرمایید تا به درستی اقدامات مورد نیاز را انجام دهید. مدارک مورد نیاز به شرح زیر هستند:

۱-فرم درخواستی برای صدور ویزا: این فرم اصلی ترین بخش مدرک شماست که باید کامل و بدون نقص پر شود و به سفارت کشوری که از طریق آن اقدام می کنید ارائه می شود.

۲- نسخه ی اصلی و کپی مدارک هویتی همچون شناسنامه و کارت ملی: این دو مدرک به عنوان مدارک احراز هویت شما محسوب می شود و ارائه ی آن ها الزامی است

۳-دو عدد عکس رنگی معمولا ۳×۴ با زمینه سفید که به تازگی گرفته باشید و تمام شرایط عکس پاسپورت را داشته باشد. سایز عکس ممکن است در قوانین بعضی کشورها ۶*۴ باشد.

۴-گواهی اشتغال به کار: این گواهی ثابت می کند شما می توانید از مخارج سفر خود بر بیایید و قصد بازگشت به کشور خود را خواهید داشت.

۵-سند مالکیت: سند مالکیت تعلق مالی شما را به وطنتان ثابت خواهد کرد در نتیجه نشان دهنده ی آن خواهد بود که برای گردش و تفریح قرار است به اروپا سفر کنید و قصد پناهندگی نخواهید داشت.

۶-پرینت حساب بانکی با امضا و مهر شعبه ی بانکی که در آن حساب دارید: این مدرک توان مالی شما را برای سفر نشان می دهد و ثابت می کند از پس مخارج خود در طول سفر برخواهید آمد.

۷-پاسپورت معتبر با حداقل شش ماه اعتبار و دو صفحه ی خالی: داشتن پاسپورت معتبر با این شرایط و همراه داشتن کپی همه ویزاهای قبلی الزامی است.

۸-پرینت بلیت برگشت: بلیط برگشت خود را باید قبل از سفر تهیه کنید و هنگام ورود به کشور مقصد به مسئولین گمرک ارائه کنید. یادتان باشد اول از صدور ویزای توریستی شینگن خودتان مطمئن شوید و بعد بلیط برگشت را بخرید.

۹-بیمه‌ی درمانی و مسافرتی با خدمات درمانی کامل: باید توسط شرکت بیمه ای با مبلغ حداکثر ۳۰ هزار یورو بیمه شوید به طوری که بیمه نامه مورد قبول همه‌ی کشورهای عضو شینگن باشد.

قدم سوم: مدارک مرحله ی دوم را به سفارت مورد نظر یا نماینده آن تحویل دهید و منتظر جواب بمانید.

در مرحله آخر برای دریافت ویزای توریستی شینگن تضمینی، بایستی مدارکی را که به طور مرتب جمع‌آوری و ترجمه نمودید را به سفارت کشور مقصد تحویل دهید و منتظر جواب از سوی آفیسر سفارت بمانید. شایان ذکر است که برای دریافت اقامت اسپانیا با سرمایه گذاری نیز باید مدارک لازم را جمع‌آوری و تمامی آن‌ها را به صورت ترجمه شده به سفارت اسپانیا تحویل دهید.