وقت سفارت اسپانیا فوری

اشتراک گذاری مطلب:

وقت سفارت اسپانیا فوری

سفارت اسپانیا واقع در ایران، انجام اموری همچون تعیین وقت مصاحبه برای متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری، تحصیلی و دریافت اقامت اسپانیا با خرید ملک را دارند را برعهده کارگزاری BLS گذاشته است. شما با مراجعه به سامانه کارگزاری مزبور، می‌توانید اقدام به رزرو وقت سفارت اسپانیا کنید. دقت فرمایید که با احراز برخی شرایط، امکان رزرو وقت فوری سفارت اسپانیا برای شما وجود خواهد داشت.

هلدینگ VIP GROUP از آغاز پروسه تا زمانی که شما موفق به دریافت کارت اقامت کشور اسپانیا شوید، همراهتان خواهد بود. در صورتی که قصد دریافت وقت سفارت اسپانیا فوری برای مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری دارید، می‌توانید با تحویل مدارک مورد نیاز به مجموعه ما، کلیه امور را به همکاران ما بسپارید.

رزرو وقت سفارت اسپانیا به چه صورت است؟

قطعا می‌دانید که برای دریافت انواع ویزاهای کشور اسپانیا، نیاز دارید که با سفارت اسپانیا در ایران در ارتباط بوده و اقدامات لازم (مانند رزرو وقت مصاحبه، ارائه مدارک، انگشت‌نگاری و…) را در زمان تعیین شده انجام دهید. برای رزرو وقت مصاحبه از سفارت اسپانیا برای مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری، باید به سایت کارگزاری BLS مراجعه کرده و مطابق زیر مراحل را پیش ببرید:

  1. مراجعه به سایت کارگزاری BLS و ساخت حساب کاربری
  2. انتخاب زمان مصاحبه از میان وقت‌های باقیمانده در سایت
  3. گرفتن شماره مرجع و وقت سفارت اسپانیا از سایت

شایان ذکر است، در صورتی که به هر دلیلی نمی‌توانید در زمان تعیین شده به سفارت اسپانیا مراجعه کنید، بایستی از 48 ساعت قبل از وقتی که دارید، آن را کنسل نمایید؛ در غیر این صورت دسترسی شما برای رزرو وقت مجدد، محدود خواهد شد.

رزرو وقت فوری سفارت اسپانیا

به طور معمول سفارت این کشور یک هفته پس از مراجعه به سایت، به شما وقت مصاحبه خواهد داد، اما اگر به هر دلیلی نیاز به تعیین وقت فوری سفارت اسپانیا داشتید، بایستی بدانید که با ترجمه مدارک از قبل، می‌توانید سرعت فرآیندهای مربوطه را افزایش دهید. شما می‌توانید با وکیل مهاجرتی هلدینگ VIP GROUP برای رزرو وقت فوری سفارت اقدامات لازم را انجام دهید.

مدارک رزرو وقت فوری سفارت اسپانیا

برای رزرو وقت سفارت تنها نیاز است که تصویر باکیفیت یا اسکن صفحات مورد نیاز و خواسته شده از پاسپورتتان را ارائه دهید، اما برای روزی که مراجعه حضوری به کارگزاری دارید، مدارک زیر باید همراهتان باشند که عبارتند از:

  • فرم درخواست ویزا
  • 3 قطعه عکس 5/3 * 5/4
  • اصل تمامی پاسپورت‌های متقاضیان (حداقل با 12 ماه اعتبار)
  • اصل شناسنامه
  • پاسپورت‌های قدیم دارای ویزا
  • مدارک مالی
  • مدارک شغلی
  • مدارک ملکی
  • بیمه مسافرتی
  • گواهی اشتغال به تحصیل

از میان مدارک ذکر شده در بالا فرم درخواست ویزا، اصل پاسپورت‌، پاسپورت‌های قدیمی دارای ویزا و بیمه مسافرتی نیازی به ترجمه ندارند.

ترجمه مدارک فرآیندی زمان‌بر است، به همین جهت یک الی دو ماه پیش از مراجعه حضوری برای مصاحبه، نسبت به انجام این کار اقدام فرمایید. ترجمه مدارک باید توسط دارالترجمه‌های رسمی کشور انجام گیرد و دیگر نیازی به دریافت تاییدیه از سوی وزارت امور خارجه یا دادگستری نخواهید داشت.

آدرس سفارت اسپانیا در ایران

آدرس سفارت اسپانیا در ایران به شرح زیر است، اما باید بدانید که در حال حاضر خدمات ویزا و کنسولی آن در کارگزاری مربوط به آن انجام می‌گیرد، لذا بعد از رزرو وقت سفارت، نیاز است به دفتر کارگزاری BLS مراجعه کنید.

  • آدرس سفارت اسپانیا در ایران: تهران، دروس، بلوار شهرزاد، کوچه اول شرقی، پلاک 10
  • آدرس دفتر کارگزاری سفارت اسپانیا در ایران: تهران، شریعتی، مجتمع نگین ظفر طبقه 9

توجه فرمایید که کارگزاری در تمامی روزها به غیر از جمعه و برخی تعطیلات رسمی از ساعت 8:30 صبح تا 16 عصر برای تحویل مدارک و از ساعت 14 الی 16 برای تحویل گذرنامه در دسترس است.

هزینه درخواست ویزا از سفارت اسپانیا در ایران

بدیهی است که برای انجام پروسه‌های مربوط به دریافت ویزا اسپانیا مانند ویزای تمکن مالی اسپانیا، بایستی هزینه‌هایی پرداخت نمایید. شما برای دریافت ویزا تایپ D باید نفری 100 یورو و برای اخذ ویزا تایپ C نفری 90 یورو پرداخت کنید. وکیل مهاجرتی موسسه حقوقی VIP GROUP به شما یادآور خواهد شد که با توجه به نوع ویزای درخواستی و اقداماتی که باید انجام دهید، امکان تغییر این مبالغ وجود دارد.

نکات مهم در مورد دریافت وقت سفارت اسپانیا فوری

بعضی مواقع سایت کارگزاری BLS اطلاعیه‌های جدیدی را منتشر می‌کند. نکات مهمی در مورد سفارت اسپانیا در ایران و دریافت انواع ویزاها وجود دارد که به شرح زیر است:

  • برای درخواست ویزای ملی باید با نشانی [email protected] ارتباط برقرار کنید.
  • شما فقط در صورتی می‌توانید پاسپورتتان را امانت بگیرید که یکی از افراد خانواده بیماری وخیم داشته باشد، دلایل درمانی و پزشکی موجود باشد، سفرهای کاری ضروری پیش رو شما باشد که از 5 روز پیش از اخذ پاسپورت اعلام شوند.
  • سفارت کشور اسپانیا در ایران هیچگونه مسئولیتی در قبال منع سوار شدن شما به هواپیما از سوی اداره مهاجرت یا شرکت‌های هواپیمایی نخواهد داشت.
  • کارگزاری تنها مسئولیت تشکیل پرونده را برعهده دارد و دیگر بررسی‌ها به دست کنسولگری اسپانیا انجام می‌شود.

بهتر است پیش از هر اقدامی، اطلاعات کافی از شرایط زندگی در کشور اسپانیا داشته باشید. به همین منظور مقاله تجربه زندگی در اسپانیا و مزایا اقامت در اسپانیا را مطالعه فرمایید تا با دید بهتری تصمیم به مهاجرت به این کشور داشته باشید.

در پایان

دریافت وقت فوری سفارت اسپانیا برای بسیاری از متقاضیان که قصد اخذ ویزا این کشور را دارند حائز اهمیت است. شما می‌توانید ویزا تایپ C اسپانیا (توریستی و خرید ملک) را در مدت زمان 1 هفته و نهایتا تا 2 هفته دریافت نمایید.

هلدینگ VIP GROUP با 17 سال تجربه کاری و بیش  از 30 نیرو متخصص در حوزه مهاجرتی، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. دقت فرمایید که مهاجرت باید آگاهانه صورت بگیرد. به همین منظور می‌توانید در خصوص اخذ ویزا و کارت اقامت کشورهای اروپایی، با کارشناسان ما تماس گرفته و به طور رایگان مشاوره دریافت نمایید.