ویزای مولتی 5 ساله کانادا

اشتراک گذاری مطلب:

ویزای مولتی ۵ ساله کانادا با وجود این که یک ویزای توریستی است، اما دارنده این نمونه از ویزا می‌تواند تا مدت زمان ۵ سال به تعداد نامحدود به کانادا سفر کند. به همین دلیل بیشتر افرادی که علاقه ­مند به سفرهای متوالی به کانادا هستند، اخذ ویزا توریستی کانادا را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

با اخذ این ویزا تا چه مدت می‌توان در کانادا سکونت داشت؟

ویزای مولتی ۵ ساله کانادا این امکان را برای متقاضی فراهم می‌کند که هر سال به مدت ۶ ماه در کانادا حضور داشته باشد. این بازه ۶ ماهه می‌تواند به صورت متوالی در نظر گرفته شود. همچنین در صورت ورود چندین باره متقاضی، مجموع کل مدت زمان اقامت وی باید به میزان ۶ ماه باشد.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای مولتی ۵ ساله کانادا چیست؟

الف) اسکن گذرنامه جدید و قدیم متقاضی (از صفحات اول و صفحاتی که مهر ویزا دارند.)

ب) مدارک شناسایی همانند کارت ملی، شناسنامه و… به همراه ترجمه آن‌ها

ج) مدارک شغلی به همراه ترجمه آن‌ها

چ) مدارک نشان دهنده تمکن مالی به همراه ترجمه آن‌ها (گواهی سود سپرده بانکی، فیش حقوقی و…)

ح) سند ملک شخصی به همراه ترجمه شده آن

خ) افراد متأهل باید سند ازدواج و ترجمه شده آن را همراه داشته باشند.

د) عکس پرسنلی مناسب در اندازه‌های ۳٫۵ در ۴٫۵

و) فرم‌های تکمیل شده ویزای کانادا

آیا اعضای خانواده می‌توانند در قالب یک فایل، درخواست ویزای مولتی کانادا را ارائه کنند؟

بله، برای اخذ این ویزا باید فرم‌های مربوط به سفارت برای تک تک اعضا تکمیل شود. پس از آن مدارک کل اعضای خانواده در یک پرونده ضمیمه می‌شود و از آن‌ها انگشت نگاری به عمل خواهد آمد. هزینه کلی در حدود ۴۰۰ دلار خواهد بود و ۱۸۰ دلار نیز برای انگشت نگاری باید مد نظر داشته باشید.

آیا برای انگشت نگاری هزینه جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است؟

با توجه به این که کلیه هزینه صدور ویزا توریستی کانادا در همان ابتدا دریافت می‌شود. متقاضی پس از ارائه مدارک باید رأس زمان مشخص در محل مورد نظر حاضر شود و فرآیند انگشت نگاری را انجام دهد. در این مرحله تنها باید پاسپورتتان و نامه صادر شده از سوی سفارت کانادا را همراه داشته باشید و نیاز به پرداخت وجه جداگانه نخواهید داشت.

آیا سفر به کشورهایی همانند گرجستان، ارمنستان و… در اخذ ویزای مولتی ۵ ساله کانادا تأثیرگذار خواهد بود؟

با توجه به این که این کشورها در رده کشورهای عضو پیمان شگن نیستند، سفر به آن‌ها برای اخذ ویزای مولتی کانادا اولویت خاصی محسوب نمی‌شود. اما در صورتی که سفرهای متعدی به کشورهای مختلف داشته باشید، این امر می‌تواند به عنوان یک امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته شود. چنانچه تمایل به دریافت اقامت کانادا را دارید، می‌توانید با سرمایه گذاری در کانادا، موفق به دریافت اقامت این کشور شوید.

آیا امکان اخذ پناهندگی پس از دریافت ویزای مولتی ۵ ساله کانادا وجود دارد؟

با توجه به این که پناهندگی آخرین راه حل برای اخذ اقامت یک کشور است؛ بنابراین باید دلیل منطقی برای اخذ پناهندگی کانادا را داشته باشید. پس از دریافت ویزای مولتی ۵ ساله کانادا با مراجعه به فرودگاه می‌توانید از گیت Asylum Seekers درباره چگونگی اخذ این نمونه از اقامت سؤال کنید. توجه داشته باشید که ممکن است با درخواست پناهندگی شما موفقت نشود؛ بنابراین ارائه مدارک به منزله پذیرش صد در صد متقاضی به عنوان پناهنده نخواهد بود.

خدمات ارائه شده توسط مشاورین VIP GROUP

با توجه به این که اخذ ویزای مولتی ۵ ساله کانادا نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد. متقاضیان از مشاورین vip group و راهنمایی آن‌ها جهت اخذ ویزای توریستی کانادا بهره می‌گیرند. تا در کمترین زمان بتوانند ویزای کانادا را دریافت کنند و سفرهای نامحدودی به این کشور متمدن و پیشرفته داشته باشند.