سرمایه گذاری در کانادا

اشتراک گذاری مطلب:

ویزای سرمایه گذاری در کانادا، با هدف جذب سرمایه گذاران خارجی و پیشرفته و توسعه ی طرح های کسب و کار افراد مختلف، با ارائه حق اقامت دائم و شهروندی کانادا به افراد متقاضی واجد شرایط اعطا خواهد شد. ویزای سرمایه گذاری، همچنین با اسامی برنامه اقامتی سرمایه گذاری و یا ویزای طلایی کانادا نیز شناخته می شوند. در حالی که چندین کشور از جمله کشور کانادا در حال حاضر به سرمایه گذاران خارجی حق اقامت دائم می‌دهند این مفهوم نسبتا جدید به حساب می‌آید و تنها در سال 2006 میلادی مورد توجه قرار گرفت.

اگر شخصی تاجر هستید که قصد مهاجرت و اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور را دارید، دولت‌های فدرال و استانی کشور کانادا، برنامه‌های اقامتی بسیار زیادی تدارک دیده‌اند که شما به راحتی می‌توانید از طریق این برنامه ها مهاجرت به کانادا را به بهترین نحو انجام دهید. کشور کانادا تصمیم دارد از روش برنامه‌های مهاجرت تجاری و سرمایه‌گذاری در کانادا و همچنین کارآفرینی، افراد مختلفی که توانایی و قابلیت های قابل توجهی برای کمک به اقتصاد کشور کانادا دارند را به این کشور جذب کند.

کمترین مبلغ سرمایه‌گذاری در کانادا چقدر است؟

برای ورود به حوزه ی سرمایه‌گذاری در کانادا، حداقل میزان سرمایه‌ای و موجودی ای که نیاز دارید حدود 200.000 دلار کانادا است. این میزان سرمایه مذکور اغلب برای راه‌اندازی یا خرید یک نوع شرکت و کسب‌وکار در کشور کانادا است.

چرا سرمایه گذاری در کانادا ؟

هزینه‌های پایین و سود دهی بالا در این کشور توسعه یافته از خواسته‌ های هر سرمایه گذار حرفه ای است. این دو فاکتور مهم در کشور کانادا وجود دارد و خیال سرمایه گذاران از این بایت راحت است. کشور کانادا با دسترسی به بازار بین المللی غیر موازی و فضای مالیاتی شکست ناپذیر، موقعیت های مناسب رشد و پیشرفت را برای سرمایه گذاران در سراسر دنیا فراهم کرده است. ویزای کانادا توریستی این شرایط را برای شما فراهم می‌کند تا به صورت قانونی وارد خاک کانادا شوید.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

-ساده بودن در اخذ اقامت دائم کانادا

باید بدانید یکی از راحت ترین و سریع ترین راه های اخذ اقامت دائم کشور کانادا و بهره مندی و شامل شدن امتیازات و ویژگی های بسیار زیاد و مناسب شهروندی در این کشور، سرمایه گذاری در کانادا می‌باشد. در این صورت برای اخذ ویزای کشور کانادا روش های مختلفی وجود دارد. یکی از انواع این روش‌ها، ویزای کانادا با استارت آپ است. در بعضی از روش های سرمایه گذاری در کشور کانادا امکان اخذ اقامت دائم کانادا یا همان PR و همچنین استفاده از مزایای شهروندی مثل تحصیل رایگان فرزندان شخص متقاضی، استفاده از خدمات درمانی و پزشکی رایگان، از همان ابتدای ورود به کشور کانادا وجود دارد.

-سهولت در سرمایه گذاری

از مهم ترین ویژگی های سرمایه گذاری در کانادا روش های مختلف و آسان در امر سرمایه گذاری نام دارد.

-حمایت از سرمایه گذاران در کشور کانادا

کشور توسعه یافته و پیشرفته ی کانادا در راستای بهبود و بهینه سازی رشد اقتصادی و همچنین بهبود هرچه سریع تر استانداردهای زندگی و رفاه اجتماعی در این کشور از اشخاصی که به هر روشی برای کشور کانادا مفید باشند مخصوصا اشخاصی که قصد سرمایه گذاری در کشور کانادا را دارند حمایت می‌کند.

سرمایه گذاری در کانادا و شرایط اخذ اقامت

سرمایه گذاری یکی از روش های پرطرفدار بین ایرانیان است. در این راستا بسیاری از افراد متقاضی اقامت کانادا علاقه دارند با ایجاد یک کسب و کار پیشرفته جدید و یا خرید ملک در کانادا به راحتی بتوانند برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. باید بدانید که سرمایه گذاری در کانادا روش های مختلفی دارد که افراد متقاضی می توانند در استان های مختلف کشور کانادا سرمایه گذاری کنند، اما تنها برخی از روش های سرمایه گذاری در کشور کانادا در آخر منجر به اقامت می‌شود. به عنوان مثال ایجاد یک کسب و کار جدید و پیشرفته در کشور کانادا و ارائه یک گزارش هجده ماهه به دولت رسمی کانادا و اثبات کردن سودآوری طرح اقتصادی شما می تواند در درخواست اخذ اقامت دائم شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

فرآیند اخذ اقامت کانادا فرآیندی پیچیده است که نیاز به مهارت و تخصص دارد. پس قبل از انجام هر کاری، حتما با وکلا و مشاورین متخصص ما تماس بگیرید. شما می‌توانید با اخذ ویزای توریستی کانادا ابتدا به طور قانونی به این کشور سفر نمایید و سپس شرایط را برای سرمایه گذاری در این کشور بسنجید.

مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

– در ابتدا باید مدارک مربوط به سوابق مدیریتی و کاری، ارزش دارایی‌‌های خالص شما و اثبات قانونی بودن آن ها را جمع‌آوری و ارسال کنید. این مدارک مذکور شامل مدارک ملکی شما، بیزینسی و همچنین شناسایی می‌باشند.

– مرحله ی بعد این است که درخواست شما توسط یک متخصص امور مالی مورد تایید اداره مهاجرت بین المللی کبک مورد بازرسی و بررسی قرار می‌گیرد.

– پس از تایید متخصص مالی موجود در کبک، درخواست شما به اداره مهاجرت کبک کانادا ارسال می‌گردد.

– شماره پرونده اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری، سی روز پس از پذیرش صادر می‌‌گردد.

– اعلان تاریخ مصاحبه یا لغو مصاحبه از سمت اداره مهاجرت ۱۲ ماه پس از ارسال مدارک صورت می‌گیرد.

– طی مدت سی روز پس از مصاحبه ی مذکور، تصمیم ‌گیری انجام می‌گردد.

– در صورت پذیرفته شدن شما در مصاحبه، ظرف صد و ده روز باید سرمایه گذاری در کشور کانادا را انجام دهید.

– بعد از سرمایه گذاری در کانادا یک گواهی گزینش کبک به شما داده می‌شود. این سند و مدرک به شما اجازه می‌دهد برای اقامت دائم کشور کانادا درخواست دهید.

– بعد از طی این مراحل باید درخواست کامل را به اداره مهاجرت کشور کانادا ارسال کنید تا بررسی‌های امنیتی و همچنین پزشکی انجام شود.

– پس از تأیید وزارت مهاجرت کانادا، باید پاسپورت خود را ارائه کنید و در آخر تأییدیه اقامت دائم برای شما و خانواده ی شما صادر می‌‌گردد.

– شما و خانواده ی شما باید حتما قبل از تاریخ انقضای مندرج در تأییدیه اقامت دائم، ابتدا درخواست ویزای توریستی کانادا بدهید و سپس به این کشور سفر کنید. این تأییدیه به صورت رسمی تا حدود ۱۲ ماه اعتبار خواهد داشت که مطابق با آزمایش پزشکی یک ساله شماست.