اقامت در کشور اسپانیا با روش تمکن مالی (بدون سرمایه گذاری)

اقامت اسپانیا بدون سرمایه گذاری

بازبینی شده توسط وکیل مهاجرتی

اقامت تمکن مالی اسپانیا

این اقامت مخصوص افرادی است که قصد رفت و آمد آزادانه به اروپا و اسپانیا و زندگی در اروپا را دارند. کارت اقامت اسپانیا بدون سرمایه‌گذاری (تمکن مالی) یکی از پرطرفدارترین روش‌های دریافت کارت اقامت اتحادیه اروپا است که نیازی به سرمایه‌گذاری و حضور دائم و زندگی در اروپا ندارد و افرادی که دارای شغل هستند در ایران و نمی‌خواهند به صورت دائم در اروپا زندگی کنند، می‌توانند از طریق این روش برای دریافت کارت اروپا اقدام نمایند. همچنین افرادی که نیاز به قصد زندگی در اسپانیا و کشورهای اروپایی را دارند هم این روش بسیار مناسب است. البته اگر قصد زندگی داشته باشید می‌توانید با مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک به غیر از اخذ اقامت اسپانیا، ویزای طلایی این کشور راه اخذ کرده و همچنین سرمایه گذاری کنید.

اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی
ویزای سرمایه گذاری اسپانیا

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

بک گراند فرم درخواست

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

اقامت اسپانیا چه شرایطی لازم دارد؟

دریافت اقامت اسپانیا که دارنده سومین پاسپورت معتبر جهان در بین دیگر کشورها است، طرفداران زیادی از سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. این اقامت به همه اعضا خانواده به صورت همزمان داده می‌شود. یعنی پدر و مادر و فرزندان در مدت کوتاهی (6 تا 8 ماه) و در صورتی که واجد شرایط دریافت این اقامت باشند، اجازه زندگی، رفت و آمد به تمام کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا را بدست می‌آورند. کارت اقامت اسپانیا جذابیت‌های دیگری هم دارد، یعنی علاوه بر اینکه می‌توانید به کشورهای مختلف اروپایی مثل هلند، آلمان، سوئیس، فرانسه و… بدون ویزا و به صورت مستقیم از ایران سفر کنید، می‌توانید فرزندانتان را در مدارس اسپانیا که سطح آموزشی بسیار بالایی نسبت به ایران دارند به صورت رایگان ثبت نام کنید. (تحصیل فرزندان در اسپانیا تا مقطع دانشگاه رایگان است) مهم‌ترین دلیلی که باعث شده اقامت اسپانیا پرطرفدارترین نوع اقامت برای ایرانی‌ها باشد این است که نیاز به هیچگونه سرمایه‌گذاری و هزینه جانبی و انتقال پول به اسپانیا ندارد و تنها با اثبات این که وضعیت مالی و درآمد مناسبی در ایران دارید، می‌توانید برای دریافت اقامت درخواست دهید. یکی از مزایای اقامت تمکن مالی اسپانیا این است که شما بعد از گذشت 5 سال می‌توانید برای دریافت اقامت دائم و پس از آن برای پاسپورت کشور اسپانیا اقدام نمایید. اسپانیا دارنده سومین پاسپورت معتبر دنیا براساس رنکینگ جهانی هنلی است که یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیاست.

خانواده‌هایی که برای دریافت این نوع اقامت اقدام می‌کنند، می‌بایست نشان دهند که درآمد ماهیانه خانواده آن‌ها حداقل ماهانه 120 میلیون تومان است و این درآمد را می‌توانند به طریق‌های مختلفی نشان دهند. یکی از این روش‌ها درآمدهای شغلی سرپرست خانواده یا اعضا خانواده است. روش دیگر از طریق درآمدهای ثابت ماهیانه مانند اجاره ملک، سود سپرده، حقوق بازنشستگی و… است. به هر ترتیب مجموع درآمدهای یک خانواده در ماه باید حداقل 120 میلیون تومان باشد.

البته اقامت تمکن مالی اسپانیا شرایط دیگری هم دارد. افراد خانواده می‌بایست گواهی عدم سوء پیشینه دریافت کنند و نشان دهند سابقه کیفری قبلی در ایران ندارند. همچنین باید برای دریافت گواهی پزشکی مبنی بر این که افراد خانواده بیماری‌های واگیردار که به سلامت عمومی اتحادیه اروپا لطمه وارد کنند، ندارند نیز اقدام کنند.

این موارد مدارک کلی، اصلی و مهم دریافت اقامت اسپانیا هستند. در صورتی که قصد اقدام برای این روش اقامتی پرطرفدار را دارید، ما در ادامه مدارک لازم برای دریافت این اقامت را برایتان ارائه می‌دهیم. شما با ارسال مدارک اولیه برای وکیل موسسه VIP GROUP می‌توانید بلافاصله برای دریافت این نوع اقامت برای اعضا خانواده خود اقدام نمایید. در صورت دارا بودن شرایط فوق، شما واجد شرایط کلی دریافت اقامت اروپا و اسپانیا خواهید بود. 

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

مزایای اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا

با اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی، از مزایای فراوانی بهره‌مند خواهید شد که در ادامه برخی از آن‌ها را برایتان شرح داده‌ایم:

برای دریافت اقامت چگونه شروع کنیم؟

شما برای آن که ویزای تمکن مالی اسپانیا را دریافت کنید، می‌توانید کلیه امور مربوط به اخذ اقامت را به هلدینگ VIP GROUP بسپارید. برای ارتباط با همکاران ما می‌توانید فرم درخواست قرار گرفته در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می‌توانید با شماره‌های 02128111666 و 09128710583 تماس بگیرید و سوالات خود را در خصوص ویزای خودحمایتی اسپانیا با مشاوران ما درمیان بگذارید. VIP GROUP با داشتن دفاتر وکالت در تهران و بارسلونای اسپانیا، به عنوان قدیمی‌ترین شرکت مجری دریافت اقامت اسپانیا، پذیرای مراجعین محترم است. همچنین با مشاوره کارشناسان ما می‌توانید گلدن ویزا اسپانیا را هم اخذ نمایید.

مدارک لازم اقامت اسپانیا (تمکن مالی)

چنانچه قصد دارید ویزا تمکن مالی اسپانیا را دریافت کنید، لازم است فهرستی از مدارک زیر را به طور کامل جمع‌آوری و ترجمه کرده و به سفارت کشور اسپانیا تحویل دهید:
مدارک لازم اقامت اسپانیا
مدارک لازم اقامت اسپانیا

فرآیند دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا

فرآیند و مراحل دریافت اقامت خودحمایتی اسپانیا بدین ترتیب است که شما می‌بایست در ابتدا مدارک شغلی، مالی و ملکی خود را از طریق وکیل موسسه حقوقی VIP GROUP بررسی نمایید که آیا واجد شرایط دریافت این نوع اقامت هستید یا خیر. پس از آن در صورت تایید صلاحیت شما برای دریافت اقامت خودحمایتی اسپانیا، می‌بایست پاسپورت‌های اعضا خانواده که دارای اعتبار یکساله است را برای تحویل و صدور دعوتنامه و دریافت وقت انگشت‌نگاری اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی، به کارشناسان واحد اداری موسسه حقوقی VIP GROUP ارائه دهید تا پروسه اجرایی توسط وکیل اسپانیایی شرکت، آغاز شود. سپس طی مراحل مختلف، آموزش ارائه مدارک و توضیحات لازم توسط وکیل شرکت به خانواده‌ها داده می‌شود تا آماده مصاحبه حضوری در سفارت اسپانیا جهت دریافت اقامت و انگشت‌نگاری شوند.پس از انجام مراحل انگشت‌نگاری و الصاق ویزا ملی اسپانیا در پاسپورت اعضا خانواده، یک فرصت 3 ماهه به خانواده‌ها داده می‌شود تا به جهت مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی و دریافت کارت اقامت اسپانیا سفر نمایند. دفتر VIP GROUP در کشور اسپانیا و شهر بارسلونا، امور انگشت‌نگاری برای دریافت کارت اقامت خود حمایتی اسپانیا را برای خانواده‌ها در مدت زمان 2 روز کاری انجام می‌دهد.

دیگر روش های اقامت اسپانیا

اقامت ثبت شرکت در اسپانیا

اقامت ثبت شرکت در اسپانیا

ایجاد کسب و کار در کشورهای خارجی راهی عالی برای ورود به بازارهای جهانی است.

اطلاعات بیشتر

اقامت با خرید ملک در اسپانیا

اقامت با خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک اسپانیا پرطرفدار ترین روش اخذ اقامت اسپانیا بین سرمایه گذاران است.

اطلاعات بیشتر

درخواست مشاوره تخصصـــی مهاجرت

با تجربه ما، بهترین راه حل را برای مهاجرت برگزینید.

درخواست تماس

در پایان

اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی برای کسانی مناسب است که از قدرت مالی بالایی برخوردار هستند و یک درآمد مشخصی در کشور ایران دارند و می‌توانند به آسانی از پس هزینه‌های زندگی در کشور اسپانیا بربیایند. هلدینگ VIP GROUP دارای 17 سال سابقه درخشان در زمینه امور مهاجرتی است و به شما در تمامی مراحل دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا مشاوره رایگان می‌دهد. چنانچه قصد مهاجرت و دریافت اقامت کشورهای خارجی نظیر اسپانیا را دارید، می‌توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس برقرار کرده و کلیه سوال‌های خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط

سوالات متداول کاربران

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد که هرکدام شرایط و مزایای مختص به خود را دارند. دانستن روش‌های مختلف مهاجرت به اسپانیا می‌تواند در به دست آوردن اطلاعات برای افرادی که قصد اخذ تابعیت اسپانیا دارند، می‌تواند مفید باشد.

داشتن درآمد ماهیانه ثابت مانند حقوق بازنشستگی، سپرده حساب بانکی یا سهام در کارخانه‌ها و نداشتن سوء پیشینه کیفری از اهمیت بالایی برخوردار است.

بله، این امکان وجود دارد که بعد از گذشت 5 سال نسبت به دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمایید. طی این زمان بایستی حداقل 30 ماه در اسپانیا سکونت داشته و در هیچ زمانی بیشتر از 12 ماه متوالی از خاک اسپانیا دور نباشید.

بله، در صورتی که بتوانید اثبات کنید از نظر مالی وابسته به خانواده هستید، این امکان وجود دارد.

در صورتی که اقامت اسپانیا برای تمام اعضای خانواده اخذ گردد، فرزندان در حمایت دولت اسپانیا خواهند بود و هزینه ای برای شهریه مدارس پرداخت نمی کنید و تحصیل تا ۱۸ سالگی در اسپانیا رایگان است . در ابتدا توسط دولت اسپانیا آموزش زبان اسپانیایی داده می شود و پس از آن شروع به تحصیل می شود که هیچ کدام هزینه ای ندارند.

البته در صورتی که قصد تحصیل در موسسات و مدارس خصوصی داشته باشید، هزینه های آن به عهده خانواده می باشد.

هرگونه فعالیتی اعم از راه اندازی کار و یا مدیریت و یا خرید بیزینس و یا سرمایه گذاری در شغل و یا ثبت شرکت برای تمام اعضای خانواده امکان پذیر می باشد و از ابتدا می توان شروع به فعالیت و کسب درآمد نمود. اجازه استخدام در ادارات و شرکت ها وجود ندارد (تا پس از پایان سال اول)

 

پس از تکمیل مدارک الزام برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی و موافقت کشور اسپانیا، بدون فاصله می توانید با اجاره ملک در اسپانیا و دریافت Nie از کشور اسپانیا، برای زندگی در این کشور اقدام نمایید.

 

جواب سوال بلی است و اما شروطی دارد که می بایست در مدت اقامت در اسپانیا رعایت گردد ، عدم وجود تخلف در مدت اقامت، آشنایی با زبان و فرهنگ مردم اسپانیا، مهمترین شرایط دریافت پاسپورت معتبر اسپانیا می باشند.

 

به طور کلی اقامت اسپانیا برای اعضای یک خانواده و فرزندان کمتر از ۱۸ سال می باشد ولی نکته مهم این است که اگر وابستگی فرزندان به خانواده (از لحاظ مالی و عاطفی) اثبات گردد و سن آنها بیشتر از ۲۴ سال نباشد، می توانید برای آنها هم اقامت خانوادگی همزمان دریافت نمایید.

 

باتوجه به اینکه پروسه دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی نیاز به تجربه و تخصص وکیل معتمد دارد، در صورتی که اقدام غیرحرفه ای انجام دهید، ویزای اقامت ریجکت می گردد و پروسه پیچیده ای در انتظارتان خواهد بود.