رفع ریجکتی ویزای شینگن
رفع ریجکتی ویزا شینگن

رفع ریجکت ویزا شینگن

همانطور که آگاه هستید، برای سفر به کشورهای اروپایی و عضو حوزه شینگن، نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید. یکی از اتفاقات بدی که در خصوص ویزای شینگن می‌تواند اتفاق بیفتد، ریجکت شدن درخواست شما از سوی سفارت کشور مقصد است. چنانچه آفیسر سفارت نتواند تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد شما را دریافت کند و قانع نشود که بعد از اتمام ویزا به کشور خود باز خواهید گشت، درخواستتان را رد خواهد کرد.

شایان ذکر است در صورتی که به هر دلیلی با درخواست ویزای شنگن شما موافقت نشده و رد شود، به مدت 6 ماه اجازه ارسال درخواست مجدد را نخواهید داشت. در ادامه به بررسی دلایل ریجکت ویزا ، مدت زمان رفع ریجکتی ویزای شینگن و نحوه اعتراض به آن خواهیم پرداخت تا اطلاعات کاملی در خصوص فرآیند رفع ریجکت ویزا داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با راهکارهای رفع ریجکت ویزای شینگن کافی است با شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۸۰۰۵۷۶۳ و ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۶۶ تماس حاصل فرمایید.

رفع ریجکتی ویزای شینگن
اقامت سرمایه گذاری یونان

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

بک گراند فرم درخواست

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

15 دلیل ریجکت ویزای شینگن

گاهی اوقات با وجود این که مدارک مورد نیاز، سابقه سفر به کشورهای خارجی و تمکن مالی شما کافی است، اما درخواست ویزای شینگن شما از سوی سفارت کشوری که قصد سفر به آن را دارید، رد می‌شود. با توجه به این که برای چه نوع ویزایی درخواست می‌دهید، دلایل ریجکت شدن آن و مدت زمان رفع ریجکتی ویزای شینگن می‌تواند متفاوت باشد. 15 دلیل رایج ریجکتی ویزای شینگن عبارتند از:

وجه تمایز وی آی پی گروپ
وجه تمایز وی آی پی گروپ

نحوه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن

چنانچه به هر دلیلی درخواست اخذ ویزای شینگن شما رد شود، این فرصت را دارید که تا حداکثر 1 ماه بعد از تاریخ صدور نامه ریجکتی ویزا، نامه اعتراض خود را به زبان انگلیسی ترجمه و برای سفارت ارسال کنید. شایان ذکر است که پروسه اعتراض به ویزای شینگن و تعیین شدن نتیجه آن، چیزی حدود 3 ماه زمان می‌برد و در این حین شما این اجازه را نخواهید داشت تا از طریق سفارت دیگر نسبت به اخذ ویزای شینگن تضمینی اقدام کنید. برای رفع ریجکت ویزای شینگن بایستی دو مرحله را پشت سر بگذارید که عبارتند از:

ریجکتی ویزای شینگن

ویژگی‌های نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن

در نوشتن نامه اعتراض، رعایت نکات نگارشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که این نامه آخرین فرصت شما برای ارسال اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن است. مواردی که بایستی در نامه اعتراض آن‌ها را قید کنید عبارتند از:

  • اطلاعات شخصی: نام و نام‌خانوادگی، تاریخ و محل تولد، ایمیل و آدرس پستی، شماره پاسپورت
  • تاریخ ریجکت شدن ویزای شینگن: تاریخ دقیق ریجکت شدن ویزای خود را بایستی در ابتدای نامه و بعد از اطلاعات شخصی خود بنویسید.
  • دلیل ریجکت شدن ویزای شینگن: در این بخش بایستی دقیقا همان موضوعی که در نامه ریجکتی ویزا به عنوان دلیل ریجکت شدن آورده شده است را قید کنید.
  • ارائه دلیل و توضیحات در مورد بروز اشتباه در ریجکت شدن ویزای شینگن: این بخش اصلی‌ترین و مهم‌ترین قسمت از نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن است. در این بخش بایستی دلایل خود و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید، که چرا در بررسی درخواست ویزای شما اشتباهی رخ داده است و لازم است که دوباره بررسی شود.

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

بهترین زمان برای اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن

چنانچه ویزای شینگن شما از سوی سفارت رد شد و حتی ارسال نامه اعتراض به رفع ریجکتی شینگن نیز نتواست کمکی به شما بکند، بهترین زمان ممکن برای اقدام مجدد برای اخذ ویزای شینگن، حداقل 6 ماه بعد از رد شدن درخواست ویزا است.

لازم است به این نکته توجه فرمایید که پیش از طی کردن مراحل ارسال درخواست مجدد برای اخذ ویزا شینگن، بایستی نسبت به رفع دلایل ردی ویزای شینگن قبلی خود اقدام کنید.

رفع ریجکتی ویزای شینگن

وکیل برای رفع ریجکتی ویزای شینگن

رفع ریجکتی ویزای شینگن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بهتر است که این فرآیند به دست یک وکیل مهاجرتی باتجربه صورت بگیرد. درست است که کارهای مربوط به رفع ریجکتی ویزا و ارسال نامه اعتراض به ریجکتی را خود شما نیز می‌توانید انجام دهید، اما با این حال بهتر است موضوع را با یک وکیل مهاجرتی در میان گذاشته و از آن مشاوره دریافت کنید. اگر نمی‌دانید به چه دلایلی ممکن است ریجکت شوید، درباره دلیل ریجکت شدن ویزا مطالعه کنید.
وکیل مهاجرتی موسسه مهاجرتی VIP GROUP با بررسی تمامی جوانب پرونده و ضمیمه کردن کلیه مدارک مورد نیاز، به رفع ریجکتی ویزای شینگن شما کمک می‌کند و امکان اخذ ویزا را تا حد زیادی برایتان افزایش می‌دهد.

رفع ریجکت ویزای شینگن فرانسه

ریجکتی ویزای شینگن جزء مسائلی است که امکان دارد برای شما هم پیش آید. زمانی که این اتفاق می‌افتد، اجازه ورود به کشورهای اروپایی و عضو حوزه شینگن برای شما صادر نمی‌شود، به همین جهت لازم است که اقدامات لازم برای رفع ریجکت ویزای شینگن را انجام دهید. هلدینگ VIP GROUP با 17 سال تجربه مستمر و درخشان در زمینه اخذ ویزای شینگن، رفع ریجکتی ویزا شینگن و همچنین ارسال نامه اعتراض به ریجکتی ویزا شینگن، شما را در تمامی مراحل مهاجرت همراهی می‌کند. چنانچه قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارید، می‌توانید با مشاورین ما در موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت فرمایید.

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

سوالات متداول کاربران

در این نامه بایستی اطلاعات شخصی، تاریخ ریجکت شدن ویزای شینگن، دلیل ریجکت شدن ویزای شینگن و همچنین دلایلی را که نشان می‌دهد در بررسی پرونده شما مشکلی رخ داده است را بیان کنید.

خیر، برای ارسال نامه نیازی نیست که وکیل مهاجرتی این کار را انجام دهد، اما با این حال به جهت حساسیت موضوع، توصیه می‌شود که این کار را به یک وکیل مهاجرتی با تجربه بسپارید.

کشور ایران با 85.88 درصد ریجکتی ویزا، بیشترین آمار ریجکتی را در میان دیگر کشورهای دنیا دارد.