ثبت شرکت در گرجستان

اگر شما هم تصمیم به ثبت شرکت خود را در گرجستان ثبت کنید و ثبت شرکت در گرجستان انجام دهید پس همراه ما باشید تا نکات کلیدی در این زمینه را در اختیارتان بگذاریم. سال ها تجربه و تخصصمان در کیس های مختلف نکاتی را در این زمینه همراه داشته است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

سریع ترین نوع ثبت شرکت در گرجستان چیست

اولین مسئله این است که همانند سایر کشورها ساده ترین و سریع ترین نوع ثبت شرکت در گرجستان ، ثبت با مسئولیت محدود یا LLC می باشد.این نوع ثبت شرکت طیف های وسیعی از راه اندازی کسب و کار را شامل می شود. در فرآیند ثبت شرکت در گرجستان ، پروانه ای که صادر می شود، از نوع جنرال تریدینگ خواهد بود. جنرال تریدینگ یعنی فعالیت شما در زمینه کلیه ی مشاغل به جز تولید و پخش دارو امکان پذیر است. هرگونه فعالیت دارویی نیازمند مجوز مجزا از وزارت بهداشت گرجستان می باشد.

مراحل ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان ترفندهای خاص خود را دارد که تنها متخصصین و شرکت های با تجربه قادر به انجام آن هستند تا زمان و هزینه ی شما هدر نرود. شرکت ما مفتخر است به تمامی نکات ریز و تعیین کننده ثبت شرکت در گرجستان مسلط می باشد. در ادامه چندین مرحله برای ثبت شرکت در این کشور را بیان می کنیم.

1- ثبت شرکت در گرجستان به صورت مسئولیت محدود و جنرال تریدینگ که یکی از اولین و اساسی ترین اقدامات است.

2-  تهیه آدرس  معتبر، دائمی و مستند با سند ملکی قانونی برای ثبت رسمی شرکت در دفاتر اسناد رسمی کشور گرجستان

3- تهیه قرارداد معتبر و قانونی برای ثبت شرکت در گرجستان به همراه تعهدات قانونی برای طرفین قرارداد

4- طراحی حرفه ای و ثبت لوگوی شرکت شما به همراه مهر قانونی در دفاتر اسناد رسمی کشور گرجستان

5- افتتاح حساب بانکی حقیقی و حقوقی و دریافت ویزاکارت بیزینسی

6- دریافت قانونی کد مالیاتی برای بیزینس شما به همراه کمترین مسئولیت مالیاتی (عبور موفقیت آمیز از این مرحله یکی از افتخارات شرکت ما می باشد.)

7- تهیه اساسنامه شرکتی به صورت محضری توسط وکیل قانونی مسلط به دو زبان گرجی و انگلیسی و به همراه کلیه توضیحات مفصل و شفاف براساس نوع کسب و کار و بیزینس پلان و قوانین اساسی کسب و کار شما

مشاوره رایگان ثبت شرکت در گرجستان

سایر خدمات ما در این زمینه تهیه بیزینس پلان ، افتتاح حساب بانکی برای شرکت و هیئت مدیره، اخذ ویزای تجاری و اقتصادی و اقامت برای مدیر شرکت و خانواده ی وی، تهیه ملک برای دفتر کار و تجارت و محل سکونت در کشور گرجستان می باشد.

ما شما را در تمام مراحل ثبت شرکت در گرجستان یاری خواهیم کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق صفحه ی تماس با ما می توانید با مشاورین و متخصصین ما تماس حاصل کنید.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

دیدگاهتان را بنویسید