چرا اقامت تمکن مالی کشور فرانسه (بدون سرمایه‌گذاری) بگیریم؟

تمکن مالی فرانسه

بازبینی شده توسط وکیل مهاجرتی

خودحمایتی فرانسه

فرانسه جزء چهارمین کشور ثروتمند دنیا به حساب می‌آید و به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد، مورد توجه مهاجران قرار گرفته است. یکی از آسان‌ترین و مطلوب‌ترین روش‌های مهاجرت به فرانسه، از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی است. سالانه تعداد بالایی مهاجر اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی را دریافت می‌کنند.

چنانچه از بودجه و درآمد کافی در کشور ایران برخوردار هستید و تمایل دارید که به فرانسه مهاجرت کنید، می‌توانید با اثبات وضعیت مالی خود، نسبت به دریافت اقامت تمکن مالی فرانسه اقدام نمایید. هلدینگ VIP GROUP با وکلای مجرب مهاجرتی خود، در تمامی این مسیر شما را همراهی خواهد کرد.

رفع ریجکتی ویزای شینگن
اقامت سرمایه گذاری یونان

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

بک گراند فرم درخواست

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

اقامت فرانسه بدون تمکن مالی چه شرایطی لازم دارد؟

برای آن که اقامت تمکن مالی فرانسه را دریافت نمایید، نیاز است که واجد برخی شرایط باشید که به شرح زیر است:

اثبات میزان حداقل درآمد ماهانه

شما باید مبلغ 3 هزار یورو برای خودتان و برای همسرتان نیز مبلغ 1400 یورو و برای هر یک از فرزندان زیر 18 سالتان مبلغ 750 یورو در ماه داشته باشید.

سپرده مالی مکفی در حساب بانکی

شما بایستی یک مبلغ اولیه در حساب بانکی خود داشته باشید. بدین صورت که مبلغ اولیه برای شما 40 هزار یورو، برای همسرتان 20 هزار یورو و برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال 10 هزار یورو در حساب داشته باشید.

ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

شما با ارائه این گواهی باید اثبات کنید که هیچگونه سوء پیشینه‌ای در ایران نداشته‌اید و تهدیدی برای کشور فرانسه به حساب نمی‌آیید.

ارائه سند ملکی

شما باید سند ملکی در کشور ایران به نام خود یا همسرتان داشته باشید.

مزایای اقامت تمکن مالی فرانسه چیست؟

دریافت اقامت تمکن مالی فرانسه در کنار این که یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است، دارای مزایای دیگر نیز هست که عبارتند از:
وجه تمایز وی آی پی گروپ

چگونه برای دریافت اقامت تمکن مالی فرانسه شروع کنیم؟

در صورتی که تمایل دارید اقامت خودحمایتی فرانسه را دریافت نمایید، می‌توانید به وکلای مجرب مجموعه ما وکالت دهید تا آن‌ها تمامی پروسه را به طور قانونی و مرتب پیش ببرند. همیشه به این مسئله دقت فرمایید که مهاجرت باید به صورت کاملا آگاهانه انجام بپذیرد. برای ارتباط با تیم کارشناسان هلدینگ VIP GROUP تنها کافی است با یکی از شماره‌های 02128111666 یا 09128710583 تماس حاصل نمایید و سوالات خود را در خصوص مهاجرت به فرانسه از طریق تمکن مالی مطرح کنید.

وجه تمایز وی آی پی گروپ

مراحل درخواست و اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی

برای ثبت درخواست و دریافت اقامت تمکن مالی فرانسه، لازم است که یک سری مراحل را پشت سر بگذارید که عبارتند از:
اقامت خود حمایتی فرانسه

مدارک مورد نیاز برای اقامت تمکن مالی فرانسه

به طور معمول برای اخذ اقامت خود حمایتی فرانسه و خرید ملک در این کشور،بایستی یک سری مدارک ضروری را جمع‌آوری و به سفارت این کشور ارائه دهید. لازم است به این نکته توجه فرمایید که در صورتی که مدارک شما ناقص بوده یا مشکلی داشته باشد، درخواست شما از سوی سفارت رد خواهد شد. مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی عبارتند از:

اقامت فرانسه با تمکن مالی
اقامت فرانسه با تمکن مالی

دریافت ویزا و اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی برای چه کسانی مناسب است؟

دریافت ویزای تمکن مالی فرانسه و اقامت این کشور، برای آن دسته از افرادی مناسب است که یک منبع درآمد ثابت و مشخص مانند سود سهام، اجاره ملک مسکونی، سپرده بانکی و… دارند و می‌توانند این موضوع را به دولت فرانسه اثبات کنند که از نظر مالی هیچگونه وابستگی به این کشور ندارند.

از سویی دیگر چنانچه عجله داشته و قصد دارید به سرعت مهاجرت کنید، با اخذ ویزای خودحمایتی فرانسه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این کشور سفر کرده و اقامت آن جا را دریافت کنید. شایان ذکر است که با داشتن اقامت کشور فرانسه، می‌توانید به آسانی و بدون هیچ محدودیتی مرزی، به دیگر کشورهای عضو حوزه شنگن سفر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می‌توانید با کارشناسان هلدینگ VIP GROUP تماس گرفته و به طور رایگان مشاوره دریافت نمایید.

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

منابع قابل قبول برای اثبات درآمد ماهانه

منابع قابل قبول برای اثبات آن که در ماه چه میزان درآمد دارید می‌تواند از طریق راه‌های زیر باشد:

موسسه حقوقی و مهاجرتی وی آی پی گروپ

این درآمد مورد نیاز می‌تواند از طریق مجموعی از روش‌های ذکر شده در بالا باشد.

درخواست مشاوره تخصصـــی مهاجرت

با تجربه ما، بهترین راه حل را برای مهاجرت برگزینید.

درخواست تماس

در پایان

کشور فرانسه یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن بوده که با دریافت اقامت آن، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی به دیگر کشورهای عضو این منطقه به طور آزادانه سفر داشته باشید. این کشور سالانه با درخواست فراوانی از سراسر دنیا برای دریافت اقامت مواجه می‌شود که به همین جهت راه‌ها و روش‌های گوناگونی پیش روی متقاضیان قرار داده است. یکی از آسان‌ترین و بی‌دردسرترین روش‌های مهاجرت به فرانسه، دریافت اقامت خود حمایتی فرانسه است.

هلدینگ VIP GROUP دارای 30 نیروی کار حرفه‌ای و آموزش دیده در زمینه امور مهاجرتی و بیش از 17 سال سابقه در حوزه اخذ ویزا و اقامت کشورهای عضو حوزه شینگن است. در صورتی که قصد دریافت اقامت از طریق اثبات تمکن مالی به کشورهای اروپایی نظیر اقامت فرانسه با تمکن مالی را دارید، می‌توانید کلیه امور مربوط به اخذ اقامت خود را به موسسه ما سپرده و تجربه یک مهاجرت بی‌دردسر را برای خود فراهم آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از خدمات، با مشاورین ما تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

سوالات متداول کاربران

داشتن حقوق بازنشستگی ثابت، سود سهام، سپرده بانکی، درآمد حاصل از اجاره ملک و املاک از مواردی هستند که دولت فرانسه آن‌ها را تایید می‌کند.

در جواب به این سوال بایستی گفت خیر، با توجه به قوانین حاکم در کشور فرانسه، شما به مدت 5 سال اجازه استخدام شدن در جایی را ندارید، اما می‌توانید با راه‌اندازی کسب و کار خود، درآمدی داشته باشید و بعد از گذشت این مدت نیز می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در فرانسه استخدام شده و به کار کردن بپردازید.

خیر، برای اخذ این نوع اقامت نیازی به داشتن مدرک زبان نبوده و تنها داشتن تسلط نسبی تا سطح A1 برای افراد کفایت می‌کند.