اشتراک گذاری مطلب:

جاذبه‌های گردشگری اسپانیا

اسپانیا یک کشور غنی در زمینه جذب توریست است و مکان‌های زیبا و دیدنی فراوانی دارد. به همین جهت می‌توان جاذبه‌ های گردشگری اسپانیا را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار داد. در سال 2018 میلادی این کشور عنوان یکی از بهترین و خاص‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری را به خود اختصاص داد. شما با دریافت ویزای توریستی اسپانیا، می‌توانید به طور موقت و به صورت کاملا قانونی به گشت‌وگذار در این کشور بپردازید. پیش از سفر به کشور اسپانیا، بهتر است با جاذبه‌های گردشگری آن آشنایی کافی داشته باشید. به همین منظور موسسه حقوقی VIP GROUP در ادامه به معرفی جاهای دیدنی اسپانیا خواهد پرداخت. برای آشنایی بیشتر با اماکن تفریحی این کشور، ما را همراهی کنید.

مکان‌های توریستی اسپانیا در شهرهای مختلف آن

اسپانیا 71 ایالت مختلف دارد که هرکدام از آن‌ها به دلیل موقعیت جغرافیایی و قومیت آن منطقه، خصوصیات مخصوص به خود را دارند. شهرهایی نظیر مادرید، بارسلونا، سویا، مالاگا، گرانادا، والنسیا، ساراگوسا، سن سباستین، پامپلونا و مایورکا از مکان‌های دیدنی فراوانی برخوردار هستند. هر یک از این شهرها دارای مکان‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری هستند که در ادامه آن‌ها را شهر به شهر به شما معرفی خواهیم کرد. مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری یکی از انواع روش‌های مهاجرتی به این کشور است که به کمک آن می‌توانید کارت اقامت دریافت نمایید.

مکان‌های دیدنی مادرید

یکی از شهرها و جاهای دیدنی اسپانیا که از قدمت بالایی در جهان برخوردار است، مادرید نام دارد. کلیساها و مکان‌های تاریخی این شهر، از چشم نوازترین جاذبه‌های گردشگری آن هستند. به عنوان نمونه کاخ سن لورنزو ال اسکوریال (San Lorenzo de El Escorial) یکی از مکان‌های تاریخی مادرید است که در گذشته محلی برای استراحت و تفریح پادشاهان اسپانیا به حساب می‌آمده است. این کاخ در 45 کیلومتری مادرید و در منطقه سلطنتی ال اسکوریال بنا و به دست شاه فیلیپ ساخته شده است. کاخ سلطنتی اسپانیا یکی دیگر از زیباترین مقاصد توریستی این کشور است که دارای 2 هزار اتاق لوکس بوده و معماری آن مربوط به دوره باروک باز برمی‌گردد.

مکان‌های دیدنی مادرید تنها به جاهای توریستی آن ختم نمی‌شود. برای مثال میدان پلازا مایورPlaza Mayor Square یکی از مکان‌های تفریحی با معماری سنتی دوران گوتیک است. در این خیابان نوازنده‌های موسیقی و دست‌فروش‌ها قرار دارند و فستیوال‌های مختلفی نیز برگزار می‌شوند. این میدان عنوان یکی از شلوغ‌ترین میدان‌های مادرید را به خود اختصاص داده است.

مکان‌های دیدنی بارسلونا

بارسلونا یکی از زیباترین شهرهای جهان است که می‌توان از آن یاد کرد. فرهنگ این شهر بسیار غنی بوده و از جاذبه‌های گردشگری فراونی برخوردار است. از مهم‌ترین مکان های دیدنی اسپانیا در بارسلونا، باید به خیابان لارامبلا La Rambla اشاره کنیم که معماری منحصر به فرد و زیبایی نفس‌گیر آن نگاه هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. پیاده‌روهای این خیابان بسیار پهن است و مکانی مناسب برای پیاده‌روی به حساب می‌آید. تعداد زیادی از نوازنده‌های خیابانی در این مکان قطعات موسیقی معروف را می‌نوازند و حال و هوای رهگذران را تغییر می‌دهند. ما به شما توصیه می‌کنیم که اقامت اسپانیا با خرید ملک دریافت کنید و بعد از آن به طور کاملا قانونی همراه با خانواده خود به این کشور رفته و از مکان‌های دیدنی آن بازدید فرمایید.

جاذبه‌ی گردشگری دیگر بارسلونا، کلیسای تاریخی ساگرادا فامیلیا La Sagrada Familia است که سالانه بیش از 3 میلیون توریست از مناطق مختلف جهان به آن‌جا رفته و از این مکان تاریخی دیدن می‌کنند. البته شایان ذکر است که این مکان در سال 1882 که ساخته شد، به صورت نیمه کاره رها ماند و امروزه به عنوان موزه، کلیسا و بازار از آن استفاده می‌شود.

مکان‌های توریستی بیلبائو

بیلبائو در شمال اسپانیا قرار دارد و یکی از بزرگترین شهرهای منطقه باسک است. این شهر سالانه به جهت وجود موزه گوگنهایم Gougenheim که در سال 1937 ساخته شده و معماری ویژه با شیشه‌هایی شبیه پولک‌های ماهی دارد، نظر تمامی توریستان را به خود جلب می‌کند.

بنای اصلی موزه به مانند عرشه کشتی طراحی شده و جنس آن از تیتانیوم است و به نحوی روح جمعی آن منطقه را که در مجاور دریا است به تصویر می‌کشد. موزه گوگنهایم به جهت داشتن معروف‌ترین گنجینه‌های هنری، یکی از زیباترین مکان‌های توریستی بیلبائو است.

اماکن گردشگری گرانادا

برخی مواقع گرنادا Grenada که از کشورهای معروف در شرق دریای کارئیب است، با گرانادا Granada که مرکز استان گرانادا در کشور اسپانیا است، اشتباه گرفته می‌شود. با این حال گرانادا از مهم‌ترین مناطق گردشگری اسپانیا به حساب می‌آید و کاخ الحمرا Alhambra به خاطر معماری اسلامی و منحصر به فردی که دارد، سالانه نظر توریست‌های فراوانی را از اقصی نقاط جهان به خود جلب می‌کند.

جاهای دیدنی اسپانیا

این کاخ از چندین برج و ساختمان، قلعه، حمام و باغ تشکیل شده است و در گذشته خلفای اسلامی از آن‌جا به عنوان عبادتگاه استفاده می‌کردند. با دریافت پاسپورت اسپانیا با خرید ملک، می‌توانید به صورت آزادانه به این کشور سفر کرده و از دیگر کشورهای عضو حوزه شینگن نیز دیدن فرمایید.

مناطق زیبا و دیدنی شهر مالاگا

طبیعت بکر و خاص مالاگا سالانه توریست‌های زیادی را به خود جلب می‌کند. از معروف‌ترین مناطق دیدنی آن جاده مرگ El Caminito Del Rey است که به دلیل وجود کوه‌ها و صخره‌های تنگ آن، این نام روی آن گذاشته شده است. در سال 1901 میلادی بود که این جاده به دست کارگران ساخته شد که به آن راه پادشاه هم می‌گفتند.

جاهای دیدنی اسپانیا

اماکن توریستی پامپلونا

شاید یکی از مکان های دیدنی اسپانیا که مردم به آن شناخت دارند، پامپلونا باشد. دلیل این معروفیت وجود فستیوال ماتادور در این شهر است. هر سال تعداد زیادی از افراد در تاریخ 6 الی 14 ژوئن به عنوان ماتادور (گاوباز) یا بیننده در این فستیوال شرکت می‌کنند.

جاهای دیدنی اسپانیا

گاوبازی یکی از ورزش‌های تفریحی کشور اسپانیاست که ریشه آن در تاریخ و فرهنگ آن قرار دارد و به عنوان جاذبه گردشگری شهر پامپلونا شناخته شده است.

مکان‌های تفریحی سن سباستین

یکی از چشم‌نوازترین و زیباترین اماکن طبیعی در دنیا بدون شک در منطقه سن سباستین San Sebastian قرار دارد. وجود ساحل زیبا Playa de la Concha که صدفی شکل است، همراه با بلندی‌هایی که با پوشش گیاهی پوشیده شده‌اند و همچنین کوه‌ها و رودهای اطراف آن، دلیل زیبایی وصف ناپذیر این منطقه است.

جاهای دیدنی اسپانیا

از سویی دیگر وجود بنادر معروف در این شهر سبب شده است که سالانه با تعداد بالایی توریست از اقصی نقاط جهان روبه‌رو شود.

جاذبه‌های طبیعی کشور اسپانیا

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم جاهای دیدنی اسپانیا به دسته‌های متعددی تقسیم می‌شود. این کشور به جهت آن که به دریا نزدیک است از آب و هوای معتدلی برخوردار بوده و جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد. از معروف‌ترین مناطق برای آفتاب گرفتن در اسپانیا، می‌توان کاستا دل سول  Casta Del Sol را نام برد که در منطقه اندلس در جنوب اسپانیا قرار دارد.

قنات‌های رومی سگویا Segovia متعلق به زمان روم باستان هستند و به غیر از این که جزء جاذبه‌های تاریخی اسپانیا هستند، از آن‌ها به عنوان جاذبه‌های طبیعی نیز یاد می‌شود.

از دیگر موارد طبیعی باید به سواحل و طبیعت بکر مایورکا اشاره کرد که سالانه توریست‌های زیادی به این منطقه سفر می‌کنند. از سویی دیگر کلیسای جامع پالما با قدمتی در حدود 400 سال، باعث افزایش تعداد توریستان این منطقه شده است.

جاده مرگ در مالاگا و منطقه ساحلی سن سباستین از دیگر جاذبه‌های طبیعی اسپانیا هستند. سنگ‌های معدنی آتلانتیس در ایبیزا و قلعه‌های دوران ققنوس علاوه بر آن که بافت طبیعی زیبایی به این کشور بخشیده است، موجب ایجاد بافت سنتی طبیعی در سطح منطقه نیز شده است.

اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا همراه با خانواده خود، موفق به وارد شدن به خاک کشور اسپانیا شوید.

جاذبه‌های تفریحی کشور اسپانیا

برخی از مکان‌ها به دلایل فرهنگی حاکم بر این کشور مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند. برای مثال خیابان لارامبلای بارسلون، میدان پلازا مایور، موزه گوگنهایم و فستیوال ماتادور در پامپلونا نمونه‌های از این مناطق هستند.

از سویی دیگر خانه اپرای که در تنریف بنا شده است به دلیل آن که معماری خاص و طراحی ویژه‌ای دارد، در میان عموم افراد بسیار معروف شده است. این خانه با ظرفیت 2000 نفر، بعد از گذشت 4 سال، در سال 2003 افتتاح و مورد استقبال توریستان قرار گرفت.

 

جاهای دیدنی اسپانیا

از دیگر جاهای دیدنی اسپانیا می‌توان به مکان‌های ورزشی آن اشاره کرد که سالانه مسابقه‌های ورزشی فراوانی در آن‌ها برگذار می‌گردد. به دلیل وجود لیگ فوتبال لالیگا در اسپانیا، هر سال تعداد بیشماری توریست برای تماشای بازی تیم مورد علاقه خود به این کشور سفر می‌کنند.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و متروپولیتانو در مادرید، نیوکمپ در بارسلون، المپیک سویا و سن مامس در بیلبائو تعدادی از مهم‌ترین استادیوم‌های ورزشی کشور اسپانیا هستند.

جاذبه‌های تاریخی کشور اسپانیا

مسجد کلیسای جامع قرطبه Mosque-Cathedral of Córdoba در جنوب اسپانیا در منطقه اندلس واقع شده و یکی از زیباترین شاهکارهای بیماری در دوره اسلام است. از این مسجد به عنوان سومین بنای بزرگ جهان یاد می‌شود و سالانه توریست‌های زیادی از اقصی نقاط جهان به این مکان سفر می‌کنند.

کلیسای سانتیاگو ده کامپوستلا Santiago de Compostela محل دفن جیمز بزرگ است. این مکان یکی از جاهای دیدنی اسپانیا است و در سال 1075 در منطقه گالیسیا ساخته و امروزه به دلیل ارزش فراوانی که دارد، نام آن در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است.

می‌توانید با اخذ اقامت یونان با خرید ملک، موفق به دریافت کارت اقامت این کشور شده و از جاذبه های گردشگری یونان نیز بازدید کنید. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های یونان، می‌توانید مقاله جاذبه های گردشگری یونان را مطالعه فرمایید.

در پایان

اسپانیا به عنوان قطب گردشگری اروپا به حساب می‌آید و سالانه تعداد زیادی توریست از مناطق مختلف آن دیدن می‌کنند. این کشور با ساحل‌های مدیترانه‌ای که غرق تابش مستقیم نور خورشید شده‌اند، مکانی مناسب برای افرادی هستند که قصد دارند اوقات خوشی را در کنار خانواده خود بگذرانند. مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی یکی از بهترین روش‌های دریافت اقامت این کشور است که از طریق آن می‌توانید همراه با خانواده خود به این کشور سفر کنید.

هلدینگ VIP GROUP با 17 سال تجربه کاری مستمر برای شما تجربه سفری دلپذیر را به ارمغان خواهد آورد. برای دریافت ویزا اسپانیا و سفر به این کشور با جاذبه‌های گردشگری فراوان، تنها کافی است مدارک مورد نیاز خود را در اختیار تیم حرفه‌ای ما بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویزا توریستی اسپانیا را برای شما دریافت کنیم.