دریافت اقامت اسپانیا

اشتراک گذاری مطلب:

جاذبه های گردشگری مادرید

پر از انرژی و جاذبه های فرهنگی, مادرید ابر شهر مدرنی است که طعمی از اسپانیای واقعی را به همراه دارد. خیابان های عرضی پر ترافیک هستند اما پارک های زیبا, فضای شهری را پخش می کنند. مادرید از جذابیت سنتی آندلوس یا زیبایی بارسلونا برخوردار نیست, در عوض, اتمسفری هیجان انگیز دارد. شهر همیشه در حال فعالیت است و تعداد بالای جاذبه ها برای توریست ها ایده آل است. موزه Prado ، با کلاس جهانی خود تعداد بسیاری از شاهکار های دوران طلایی اسپانیا را به نمایش می گذارد. کاه پادشاهی قرن هجدهم رقیبی برای Chateau de Versailles فرانسه است. انرژی خود را برای شب نگه دارید, زیرا که شهر تازه زنده می شود. مادریدی ها علاقه بسیار به سفر به خارج شهر دارند و Paseo por la noche (گردش شبانه) سنتی است که محبوبیت بسیار بالایی دارد. در ادامه با تعدادی از جالب ترین جاذبه های گردشگری مادرید آشنا می شویم.

شما با دریافت ویزای خودحمایتی اسپانیاویزای خودحمایتی اسپانیا می‌توانید اقامت این کشور را دریافت نمایید و از جاذبه‌های گردشگری زیبا آن دیدن فرمایید. موزه ای با کلاس جهانی ، Prado Museum بیش از 5,000 نقاشی دارد که آن را رقیبی برای موزه لوور فرانسه می کند. نقاشی های اسپانیایی از قرن 12 تا اوایل قرن 19 میلادی بیشتر این مجموعه را تشکیل می دهند, که بسیاری از آنها شاهکار های شناخته شده می باشند. مجموعه Francisco de Goya شامل بیش از 140 نقاشی می باشد. این مجموعه همچنین شامل نقاشی هایی از ایتالیا, فنلاند, انگلستان و آلمان و حتی تعدادی مجسمه ایتالیایی می شود.

کاخ باشکوهی که نسخه اسپانیایی کاخ ورسای در فرانسه است. یک دربان پادشاهی که برای تحت تاثیر قراردادن طراحی شده است. ساخته شده روی یک شیب تند که مشرف به باغ های سر سبز کاخ است. این کاخ به سفارش پادشاه فیلیپ پنجم در قرن 18 ساخته شده است. معماری این کاخ با استفاده از طرح پیشنهادی Bernini برای موزه لوور ساخته شده است. قسمت های مختلف این کاخ توسط پادشاهان مختلف اسپانیا تغییر کرده اند. منزل پادشاه چارلز سوم از زیباترین اتاق های این کاخ است. تمامی این کاخ با شاهکارهایی از هنر اسپانیا تزئین شده اند.

چنانچه درخواست شما برای اخذ ویزا اسپانیا رد شد، دلیل ریجکت شدن ویزا دلیل ریجکت شدن ویزا می‌تواند متنوع باشد. در نامه ریجکتی که از سوی سفارت دریافت می‌کنید، دلیل ریجکتی ویزای شما مشخص شده است که می‌توانید با رفع مشکل، نسبت به تعویض رای سفارت اقدام کنید.

این پلازای زیبای متعلق به قرن 17 در زمان پادشاهی فیلیپ سوم ساخته شده است. Plaza Mayor مرکزی برای تجارت و مدیریت شهر بوده است. همچنین این مکان محل برگزاری مراسم هایی مثل تاج گذاری پادشاه جدید و تقدیس افراد مقدس بوده است. این میدان مکانی برای گاوبازی, اجراهای تئاتر و گردهمایی شوالیه ها بوده است. این پلازا در سال 1790 , هنگامی که گوشه های آن بسته شدند و 9 ورودی اصلی برای آن تعبیه شد, ظاهر فعلی خود را پیدا کرد.

امروزه Plaza Mayor یکی از مهم ترین مکان ها برای گردهمایی مردم است. این میدان سنگفرشی گسترده تنها توسط افراد پیاده استفاده می شود و کافه های فضای آزاد و رستوران های توسط گذرگاه های طاقدار جوی خاص پیدا کرده اند. گردش در این مکان یا نشستن در کافه های آن برای مادریدی ها و توریست ها یکی از محبوب ترین فعالیت های شبانه است.

خیابان اصلی توریستی و خرید در شهر مادرید Gran Via است که 1,3 کیلومتر طول دارد.توریست ها رستوران ها, هتل ها و تئاتر های بسیاری در این خیابان شلوغ پیدا خواهند کرد. این خیابان اولین فروشگاه های بزرگ در شهر را به خود دید و در طی دهه ها به مرکزی برای بهترین سرگرمی های شهر تبدیل شده است. در 100 سال اخیر بر توجه به دولت حاکم نما های بسیاری داشته است. در طی جنگ داخلی اسپانیا به علت پوکه های موشک جمع شده در آن, به عنوان خیابان موشک ها نامیده می شد. نام فعلی این خیابان در سال 1981 به آن تعلق گرفته است.

آبنمای Cybele در نزدیکی این خیابان یکی از معروف ترین نشانه های شهر مادرید است. این آبنما در سال 1782 توسط  Roberto Michel و Francisco Gutierrez ساخته شد. این بنای تحسین برانگیز بر پایه ی خدای یونانی Cybele ساخته است که سوار بر ارابه ای هدایت شده توسط شیر ها است. در پشت این بنا Palacio de Cibeles قرار دارد که نمایشگاه های هنری, کارگاه های آموزشی, کنفرانس و کنسرت در آن برگزار می شوند.

پارک Buen Retiro مکانی آرامش بخش در قلب شهر مادرید است. درست در کنار خیابان های شلوغ, این پارک زیبای 120 هکتاری می تواند به عنوان راه فراری از جنب و جوش شهر بزرگ مادرید باشد. این مکان که برای دوک Olivares در قرن 17 ساخته شده است, باغی تاریخی است که با محیطی برازنده, چشم انداز های زیبا و مسیر هایی که در میان درختان قرار دارند تزئین شده است. از ورودی اصلی در Plaza de Independencia ، بازدیدکنندگان به دریاچه مرکز باغ می رسند. از آنجا مسیر به بوستان رزها, کاخ کریستالی می رسد. در اینجا با محیطی تحسین برانگیز, آبنماهای برازنده و دریاچه آینه ای رو به رو می شوید که گاها میزبان نمایشگاه های هنری نیز هستند.

نشستن در کافه های فضای آزاد باغ یک سرگرمی لذت بخش در میان افراد محلی است و برای افرادی که علاقه مند هستند, رصد خانه ای متعلق به قرن هفدهم نیز در این باغ قرار دارد.

برای رفع ریجکتی شینگن خود، می‌توانید از موسسه حقوقی بین‌المللی VIP GROUP کمک بگیرید. وکیلان مهاجرتی ما با سابقه کاری منحصر به فردی که دارند، می‌توانند در این مسیر شما را یاری کنند.

Puerta del Sol از روی نماد خورشیدی که بر روی دروازه قدیمی شهر قرار داشت نامگذاری شده است. علاوه بر این که این میدان مرکزی برای حمل و نقل شهری است Puerta del Sol به عنوان نقطه مرکزی نیز برای سفر به اسپانیا نیز شناخته می شود.

Puerta del Sol اتفاقات تاریخی بسیاری به خود دیده است که شامل مقاومت مردم اسپانیا در برابر ناپلئون در سال 1808 و اعلام رسمیت جمهوری دوم در سال 1931 می شوند. این روز ها این میدان مکانی برای وقت گذرانی و لذت بردن از زندگی است. اطراف آن کافه و رستوران های بسیاری وجود دارند و این میدان یکی از زنده ترین میدان های مادرید است. دست در کنار این میدان بزرگترین فروشگاه شهر El Corte Ingles وجود دارد که امکان خرید همه گونه لباس در آن وجود دارد La Violeta یکی از قدیمی ترین قنادی های شهر نیز در نزدیکی این میدان قرار دارد.

برای چندین دهه, هر یکشنبه, بزرگترین بازار محلی مادرید در نزدیکی پلازا Cascorro برگزار می شود. بیش از 1000 فروشنده در اولین ساعات روز خود را آماده می کنند که تا خیابان های اطراف گسترش می یابد. این بازار برای توریست ها و حتی افراد محلی بسیار جذاب است, در این مکان با هر چیز قابل تصوری رو به رو میشوید که این شامل اشیا کمیابی می شود که در فروشگاه های عادی به هیچ عنوان پیدا نمی شوند. پس از پایان گردش خود می توانید به رستوران و بارهایی که در محله La Latina وجود دارند سری بزنید و خستگی در کنید.

این موزه در سال 1986 توسط ملکه سوفیا ساخته شده است. مرکز هنر Reina Sofia مرکز پیشتاز مادرید برای هنر های معاصر است. این ساختمان مدرن برای توسط معماری به نام Antonio Fernandez Alba ساخته شده است که ویژگی هایی مشابهی با موزه Pompidou ، بخصوص سه برج شیشه ای آن که آسانسور در آن جا گرفته است, در پاریس دارد.پارک زیبای آن که در حیاط داخلی پر شده از مجسمه های خلاقانه, شگفتی دیگری است که برای بازدیدکنندگان وجود دارد. آثار هنری در اتاق های مختلفی در فضای گسترده 39,000 متر مربعی آن پخش شده اند. این موزه از رستوران, کافه و کتاب فروشی نیز بهره می برد.

پارک La Montana (در نزدیکی Plaza de Espana), بازدیدکنندگان می توانید از یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های مادرید, یک معبد باستانی مصری, دیدن کنند. معبد Debod هدیه ای از مصر, که برای تشکر از تلاش های اسپانیا برای نگه داشتن معبد های Abu Simbel در حین ساخت Aswan Dam, در سال 1986 به مادرید آورده شد. این معبد برای شاه Adilkhalmani در قرن دوم پیش از میلاد ساخته شده است و دارای زیارتگاه هایی متعدد, سالنی بزرگ و تراسی در طبقه بالاتر نیز می باشد.دکوراسیون اصلی این معبد به خوبی نگهداری شده اند و چندین بخش باستان شناسی در آن وجود دارد. باغ های آرام دور این سازه, استخر آینه ای و آبنمای آن محیطی جادویی به آن می بخشند.یکی از پربازدیدترین جاذبه های شهر مادرید, استادیوم تیم رئال مادرید است. در کنار نمایش جام های این باشگاه و عکس های تیمی, توری برای بازدید از تمام این استادیوم بزرگ ارائه می شود. این تور شامل بازدید از لژ رئیس باشگاه, رختکن تیم و نمای فوق العاده پانورامیک از بالای استادیوم می شود. سرویس PhotoMontage به شما اجازه می دهد تا عکس هایی با بازیکنان مورد علاقه خود داشته باشید.کلیسا San Francisco el Grande در سال 1761 از روی طرح Fray Francisco Cabezas, که طراح کلیسا Santa Maria در رم نیز می باشد, ساخته شده است. نما و گنبد نئوکلاسیک آن در سال 1770 اضافه شده اند. داخل این کلیسا شامل نقشه ای مدور با یک گنبد الهام بخش و شش نمازخانه می باشد و نمازخانه ها نقاشی های افرادی مانند Velazquez و Goya هستند.

اگر که به کشور اسپانیا علاقه‌مند هستید و تمایل دارید از مناطق مختلف آن دیدن کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله جاذبه های گردشگری بارسلونا را نیز مطالعه فرمایید و با جاهای دیدنی این شهر بهتر آشنا شوید.

جمع بندی

مادرید یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین شهرهای دنیا است. این شهر مملو از جذابیت برای هر نوع از افراد است و تعداد بالای سالانه توریست در این شهر, آن را به یکی از مناسب ترین و بهینه ترین شهر های برای توریست ها تبدیل کرده است. جاذبه های توریستی, فرهنگی, هنری و سرگرمی های بسیار این شهر, آن را تبدیل به مکان مناسبی برای استفاده از تعطیلات هر فرد می کند و اطمینان داشته باشید که این شهر هر لحظه شما را شگفت زده خواهد نمود.