شهرهای ایرانی نشین اسپانیا

اشتراک گذاری مطلب:

شهرهای ایرانی نشین اسپانیا

اسپانیا کشوری زیبا با آفتابی گرم و دلپذیر، طبیعت بکر و خیره‌کننده‌ای دارد که همین امر موجب شده است تا بازدیدکنندگان از سرتاسر دنیا به سمت آن جذب شوند و به فکر دریافت اقامت دائم و زندگی در اسپانیا بیفتند. از ابتدای قرن بیست و یکم میلادی این کشور با رشد چشمگیر مهاجران خارجی مواجه شد و سالانه تعداد زیادی از افراد قصد زندگی در شهرهای ایرانی نشین اسپانیا را داشتند.

در حال حاضر اسپانیا یکی از مقاصد برتر دنیا برای مهاجرت به شمار می‌رود و در جایگاه چهارم به عنوان محبوب‌ترین کشور اروپایی قرار گرفته است. امکان دارد این سوال برای شما پیش آید که بهترین شهرهای ایرانی نشین اسپانیا کدام هستند؟ در کدام شهر این کشور زیبا بایستی سکونت داشته باشید تا بیشترین بهره را از مزایای آن ببرید؟ خبر خوش آن است که یافتن مکانی مجذوب‌کننده در اسپانیا کاری سخت و دشوار نیست و می‌توانید با بررسی‌های ابتدایی بهترین مکان را برای سکونت خود انتخاب نمایید.

هلدینگ VIP GROUP در این مسیر همراهتان خواهد بود و با دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان، مکانی ایده‌آل را در اسپانیا با توجه به شرایط فردی که دارید، به شما پیشنهاد خواهد داد.

شهرهای اسپانیا

برای فردی که عادت به زندگی در شهرهای شلوغ و پر تردد را دارد، اسپانیا ممکن است در زمان انتخاب بهترین گزینه برای زندگی این فرد، یک مشکل اساسی را ایجاد نماید. با توجه به سلیقه و درخواست شما، رقابت بین شهرهای مختلف این کشور بسیار تنگاتنگ و دشوار است.

چنانچه بخواهیم به جنبه‌های مثبت اسپانیا بپردازیم، هر شهر آن ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. به همین جهت زمانی که در انتخاب شهر دچار شک شده‌اید، می‌توانید در یک فرصت مناسب به این کشور سفر کرده و مواردی که از نظرتان حائز اهمیت است را با دقت بررسی نمایید تا متوجه شوید که کدام یک از شهرهای ایرانی نشین اسپانیا  برای شما مناسب است.

یک نکته مشترک در اغلب شهرهای اسپانیا این است که تمامی آن‌ها مکانی مناسب برای پیاده‌روی شهری به حساب می‌آیند و سیستم حمل و نقل عمومی نیز در آن‌ها بسیار پیشرفته است. اکثر شهرهای اسپانیا ارائه‌دهنده انواع خدمات و فعالیت‌های فرهنگی برای خانواده‌ها، متخصصان و همچنین بازنشستگان هستند. اگر شما هم دوست دارید تجربه پیاده‌روی در خیابان‌های اسپانیا را داشته باشید، می‌توانید مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری را انتخاب نمایید.

انتخاب شما برای زندگی می‌تواند شهر ظریف و شیک مادرید، شهر پر جنب و جوش بارسلونا، شهر در حال تغییر والنسیا یا حتی شهر عاشقانه سویل باشد. هر یک از این شهرهای نام برده شده پتانسیل این را دارند که به خانه‌ای امن و کامل برای علاقه‌مندان مهاجرت به اسپانیا تبدیل شوند.

حتی اگر به دنبال شهری با موقعیت ساحلی و دنج در اسپانیا هستید، بخش‌های مختلفی از این کشور دارای چنین ویژگی منحصر به فردی هستند. در ادامه محبوب‌ترین شهرهای ایرانی نشین اسپانیا را برای شما شرح خواهیم داد.

مادرید

شهر مادرید پس از دو شهر والته مالت و لیبسون پرتغال، سومین پایتخت دنیا از نظر تابش آفتاب است. این موضوع برای بسیاری از افراد که در اروپای شمالی سکونت دارند و از پرتوهای درخشان آفتاب بهره چندانی نبرده‌اند، فوق‌العاده و حائز اهمیت است و موجب شده است که مادرید در صدر لیست بهترین شهرهای ایرانی نشین اسپانیا قرار گیرد.

با این وجود تنها افراد شمال اروپا نیستند که به شهر مادرید، پایتخت اسپانیا علاقه دارند. این شهر عاشقان فراوانی در سطح بین‌المللی دارد. هزاران نفر از متقاضیان مهاجرت از سرتاسر دنیا به مادرید می‌روند. این شهر با سرعت بالا خود را از رکود اقتصادی اسپانیا و دیگر کشورهای جهان خارج نموده و برخی از بهترین فرصت‌های شغلی را در اختیار مهاجران قرار داده است.

تعداد مهاجران در مادرید بسیار بالا بوده و دائما در حال افزایش است. این افراد عاشق این شهر شده و به دنبال راهی برای ماندن بیشتر در مادرید هستند و علاقه دارند تا به صورت دائمی در آن سکونت داشته باشند. آن‌ها به این باور رسیده‌اند که هر چه مدت زمان بیشتری در مادرید زندگی کنید، ترک آن برایتان دشوارتر خواهد شد. افراد زیادی مسحور فرهنگ غنی و اصالت نامحدود، کارناوال‌های خیره‌کننده و عجیب و غریب و زندگی شبانه هیجان‌انگیز در اسپانیا می‌شوند. دریافت اقامت اسپانیا با خرید ملک، یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی به این کشور است که افراد خارجی می‌توانند از طریق آن برای دریافت کارت اقامت اقدام نمایند.

سه تا از مشهورترین موزه‌های هنری اسپانیا در شهر مادرید واقع شده است. دوتا از این موزه‌ها یعنی Prado و Reina Sofia هر شب ورودی رایگان دارند. در این موزه‌ها مجموعه نفیسی از شاهکارهای مشهور هنری به نمایش گذاشته شده و می‌توانید وقت خود را در آن‌ها به خوشی سپری کنید.

در بهترین شهر اسپانیا یعنی مادرید، مهمانی‌های شبانه متوقف نمی‌شود. در خیابان Gran Via که یکی از پرترافیک‌ترین مسیرهای اسپانیاست، از نیمه شب مردم به خیابان آمده و تا پاسی از شب به جشن و شادی می‌پردازند. مادرید در کنار این که برای جوانان شهری پر جنب و جوش است، برای خانواده‌ها و همچنین افراد بازنشسته‌ای که علاقه به شهرهای سرزنده و شلوغ دارند هم مناسب است.

سیستم حمل و نقل عمومی در مادرید بسیار پیشرفته و حرفه‌ای است. اکنون این شهر در دسته بهترین شهرهای جهان قرار دارد و مقامات پیوسته روی دیگر پیشرفت‌های آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. اکثر محلات مسکونی به مناطق خارج شهر و مراکز خرید وصل شده‌‌اند و دسترسی به آن‌ها بسیار آسان است. 44 مدرسه بین‌المللی در مادرید وجود دارند که خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را برای تحصیل به آن‌جا بفرستند و از بهترین امکانات آموزشی بهره‌مند شوند.

"</a

وکلای مجرب هلدینگ VIP GROUP در شهر مادرید، می‌توانند بهترین موقعیت مکانی را برای شما پیدا کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارت اقامت اسپانیا را برای شما دریافت نمایند.

بارسلونا

می‌توان گفت که رقیب ابدی مادرید، شهر بارسلونا است. در اکثر مواقع وقتی شخصی در مورد هر یک از این شهرها صحبت می‌کند، در واقع دارد آن‌ها را با یکدیگر از ابعاد مختلف مقایسه می‌نماید. اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید که زندگی در مادرید بهتر است یا بارسلونا، به شما توصیه می‌کنیم یک سفر به هر دو این شهرها داشته باشید و چند روزی را در آن‌جا سپری کنید.

برخلاف جذابیت‌های مادرید که آن‌ها را به صورت تدریجی درک می‌کنید، جادوی منحصر به فرد بارسلونا شما را در همان ابتدای کار مسحور می‌کند. اغلب افراد در کمتر از یک هفته عاشق شهر بارسلونا و جاذبه‌های آن می‌شوند.

از سویی دیگر این شهر مناطق توریستی فراوانی دارد. اگر یکبار به عنوان توریست به بارسلونا سفر کنید، نمی‌توانید در مقابل عدم تمایلتان به بازگشت به کشور مبدا مقاومت فرمایید. معماری بی‌نظیر آن، اصلی‌ترین جاذبه برای توریستان است. معماری باورنکردنی بارسلونا همانند یک آهن‌ربا افراد را به خود جذب می‌کند.

"</p

اگر سبک زندگی شهری در کنار سبک زندگی ساحلی را دوست دارید، بارسلونا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این شهر سواحل بسیار زیبایی دارد و نزدیکی آن به دریای مدیترانه موجب خنکی هوای آن نسبت به مادرید شده است و در زمستان‌ها نیز هوا معتدل‌تر خواهد بود.

شایان ذکر است که بارسلونا خود یک پایتخت به حساب می‌آید. این پایتخت کاتالونیا، منطقه‌ای خودمختار بوده که با زبان رسمی کاتالان صحبت می‌کنند. البته به دلیل آن که تعداد مهاجران غیر کاتالیایی در این شهر زیاد است، به طور گسترده‌ای مردم به زبان اسپانیایی در آن‌جا صحبت می‌کنند.

والنسیا

والنسیایی‌ها هیچگونه رقابتی با مادریدی‌ها و بارسلونی‌ها ندارند. چرا که این موضوع کاملا بی‌فایده است و همه می‌دانند که بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، والنسیا است. این شهر پر جنب و جوش و پویا بوده و هر آن چه که یک شهر می‌تواند به ساکنین خود ارائه دهد، اعم از امکانات رفاهی، رویدادهای فرهنگی، سرگرمی و… را دارد.

ساکنین این شهر مدعی هستند که کیفیت زندگی در آن‌جا بسیار بالاست. هزینه زندگی در این شهر به نسبت دیگر شهرهای اسپانیا کمتر بوده و شرایط زندگی برای افراد فراهم است. سواحل والنسیا بسیار سرگرم‌کننده است و مردم برخورد کاملا دوستانه‌ای دارند.

"</p

در صورتی که در والنسیا سکونت داشته باشید، می‌توانید ساعات طولانی بیرون از منزل سر کنید. در قسمت جنوب و شمال این شهر سواحل خیره‌کننده دریا مدیترانه را شاهد خواهید بود. نزدیک‌ترین ساحل به مرکز شهر ساحل Las Arenas است.

این شهر مکانی عالی برای خانواده‌هایی است که صاحب فرزند هستند. بهترین مدارس و مراکز علمی در والنسیا واقع شده است. از سویی دیگر فرصت‌های شغلی مناسبی برای مهاجران دارد و افراد در صورت داشتن مهارت‌های مورد نیاز بازار، می‌توانند به آسانی شغلی مناسب در این شهر برای خود پیدا کنند. به شما توصیه می‌کنیم با دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی، به آسانی کارت اقامت این کشور را دریافت کرده و همراه با خانواده خود به آن‌جا سفر کنید.

سویل

شهر سویل پایتخت غیررسمی جنوب اسپانیا و پایتخت رسمی یک اندلس است. این شهر بسیار جذاب بوده و معماری خیره‌کننده، رودخانه‌های زیبا و همچنین موقعیت پر جنب و جوشی دارد. وجود یک فرودگاه بزرگ، ایستگاه قطار و دیگر وسایل حمل و نقل شهری، رفت و آمد به سویل و سفر به دیگر مناطق اسپانیا را آسان کرده است.

زندگی در بهترین شهر اسپانیا یعنی سویل، به معنی نزدیکی شما به سواحل و کوهستان‌ها خواهد بود. تنها یک ساعت زمان نیاز دارید تا به سواحل دیدنی Huelva و کوه‌های Sierra Norte یا Cdiz برسید و از طبیعت بکر آن‌ها بهره‌مند شوید.

از مزیت‌های دیگر این شهر که می‌توان به آن اشاره نمود، نزدیکی آن به کشور پرتغال است. اگر قصد دارید مدتی را برای سفر به کشور پرتغال بروید، شهر سویل بهترین گزینه از نظر مکانی برای شما خواهد بود.

سویل به جهت زمین‌های مسطح و بیش از 100 کیلومتر مسیر دوچرخه‌ای که دارد، عنوان دوستانه‌ترین شهر دوچرخه را در کشور اسپانیا به خود اختصاص داده است. در سال انواع جشنواره‌های موسیقی، بازارهای غذایی و نمایشگاه‌های فلامنکو در این شهر زیبا برپا می‌شود.

بیلبائو

اگر به دنبال یک سبک جایگزین برای زندگی شهرنشینی هستید، بیلبائو بهترین شهر اسپانیا برایتان خواهد بود. این شهر در خط ساحلی شمالی بوده و اشراف کمتری به اقیانوس اطلس دارد و مانند دیگر شهرهای اسپانیا از روزهای آفتابی بی‌پایان بهره چندانی نبرده است. تعداد توریست‌ها و مهاجران در قسمت جنوبی اسپانیا کمتر است.

بیلبائو منطقه‌ای ثروتمند است و به همین جهت انتخاب اول برای مهاجرانی که به دنبال سبک زندگی ارزان هستند، نخواهد بود. این شهر دارای گذشته صنعتی برجسته و امروزی از نظر معماری مدرن است. کارخانه‌های کشتیرانی قدیمی در کنار یکدیگر با طراحی ویژه‌ای قرار گرفته‌اند که یکی از انواع آن، موزه گوگنهایم پوشیده از تیتانیوم در کنار آبشار احیا شده است. اگر تمایل دارید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اسپانیا مهاجرت کنید، بهتر است نگاهی به مقاله وقت سفارت اسپانیا فوری بیاندازید تا بتوانید وقت سفارت خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

در پایان

اسپانیا دارای شهرهایی با طبیعت‌های بکر و زیبا است که هرکدام از آن‌ها مزایای فراوانی را در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهند. از بهترین شهرهای ایرانی نشین اسپانیا برای مهاجرت می‌توان به مادرید، بارسلونا، والنسیا، سویل و بیلبائو اشاره کرد.

هلدینگ VIP GROUP با 17 سال تجربه کاری مستمر و بیش از 30 نیرو متخصص، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. چنانچه قصد مهاجرت به این کشور زیبا و دیدنی را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.