تجربه زندگی در اسپانیا

اشتراک گذاری مطلب:

تجربه زندگی در اسپانیا

افراد زیادی هستند که خواهان زندگی و دریافت اقامت دائم اسپانیا هستند و مهاجرت به این کشور را به مانند یک رویا تلقی می‌کنند و این باور را دارند که زندگی در یک کشور اروپایی همانند اسپانیا در مقایسه با دیگر کشورها، از آرامش بیشتری برخوردار است. معماری در اسپانیا تلفیقی از معماری تاریخی و امروزی است که به خوبی این دو سبک با یکدیگر ادغام شده‌اند و ظاهری زیبا و یکپارچه به این کشور بخشیدند. این سبک از معماری به درستی توانسته است که فرهنگ غنی اسپانیا را به تصویر بکشد. هزینه زندگی در این کشور کمتر از دیگر کشورها بوده است و طبق آمارهای به دست آمده این مقدار در کشور بریتانیا بسیار بیشتر از اسپانیا است. تجربه زندگی در اسپانیا موجب می‌شود تا کیفیت زندگی شما افزایش یافته و احساس رضایت بیشتری از آن داشته باشید.

طبق آمارها امید به زندگی در این کشور در افراد 83 سال هست که این عدد بیشترین رقم را در قاره اروپا به خود اختصاص داده و حتی از بریتانیا نیز دو سال بیشتر است. اگر قصد دارید از تجربه زندگی در اسپانیا آگاه شوید و با دیدی کامل به این کشور مهاجرت کنید، هلدینگ VIP GROUP در کنار شماست تا شما را با تمامی جوانب این کشور آشنا کند. در ادامه این متن همراه ما باشید تا ناشناخته‌های اسپانیا را برای شما بازگو کنیم.

مزایای زندگی در اسپانیا

افراد به دلایل فراوانی اسپانیا را به نسبت دیگر کشورها برای زندگی ترجیح می‌دهند. برخی از مزایای کم نظیر این کشور عبارتند از:

آب و هوای مناسب اسپانیا

در میان کشورهای اروپایی، اسپانیا بهترین شرایط آب و هوایی را دارد. این کشور به طور میانگین 320 روز آفتابی و با کمترین میزان بارندگی دارد. از سویی دیگر قرارگیری اسپانیا در مناطق کوهستانی سبب ایجاد تعادل آب و هوایی در این منطقه شده است.

سیستم درمانی مناسب و باکیفیت

با توجه به گزارشات منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهانی، اسپانیا از بالاترین استانداردها برای سیستم درمانی و بهداشتی در دنیا برخوردار است و برای درمان بیماری‌های خاص، مراقبت‌های بهداشتی ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

تجربه زندگی در اسپانیا

سطح بالای زندگی

اسپانیا در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی نظیر انگلیس از رفاه اجتماعی بهتر و امکانات تفریحی بیشتری برخوردار است. از سویی دیگر میزان جرم و جنایات در اسپانیا بسیار کم بوده و مردم از امنیت بالایی بهره‌مند هستند. سطح روحیه شهروندان اسپانیایی به میزان قابل توجهی از مردمان دیگر کشورها بالاتر و باکیفیت‌تر است.

هزینه پایین زندگی

هزینه زندگی در اسپانیا به طور میانگین در حدود 20 الی 30درصد کمتر از دیگر کشورها است و همین موضوع سبب شده تا همواره مردمان این کشور بخشی از زندگی خود را به تفریح در خارج از خانه اختصاص دهند.

ارزش پولی خوب

مقدار هزینه‌ها برای دستیابی به مالکیت ملک و مستغلات، لوازم و دیگر اجناس به نسبت سایر کشورها از نظر ارزش مقایسه‌ای بالاتر است. به همین جهت با توجه به کیفیت مقدار قیمت‌ها نیز متغیر بوده و فواصل کمی و کیفی چندان از یکدیگر دور نیستند. شما با ثبت شرکت در اسپانیا می‌توانید درآمد ارزی داشته باشید و از این طریق هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌تان را تامین نمایید.

سیستم حمل و نقل پیشرفته

سیستم حمل و نقل هوایی و همچنین زمینی در اسپانیا دارای قیمت و زمان‌بندی مناسب است و شهروندان می‌توانند به آسانی به شهرهای مختلف سفر کنند. این کشور فرودگاهی کاملا مجهز و مدرن دارد. حتی شهرهای کوچک در اسپانیا می‌توانند پروازهای بین‌المللی زیادی به اقصی نقاط جهان داشته باشند.

تجربه زندگی در اسپانیا

امکان خرید و فروش با امنیت بالا

کلیه خرید و فروش‌های مربوط به ملک، کالا و… در چارچوبی امن صورت گرفته و به طور معمول میزان کلاهبرداری در اسپانیا بسیار ناچیز است. اکثر تجارت‌ها بین شرکا، خریداران و فروشندگان به صورت کاملا موفق و با میانجیگری موسسات بیمه و بانک‌ها انجام می‌گیرد.

کیفیت زندگی در اسپانیا

به دلیل سیستم شهروندی کارآمد و عدم سیاست‌زدگی شهروندان اسپانیا، کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالاست. منتهی بودن سواحل اسپانیا با دریای مدیترانه، امکان سفر با کشتی به دیگر نقاط اروپا، تفریحات متنوع، هوای دلپذیر و همچنین حکومت پشتیبان، از دلایلی هستند که اسپانیا را به محیطی امن برای زندگی تبدیل کرده است.

مهاجرت به اسپانیا

در بخش‌های مختلف اسپانیا با آب و هوای مختلفی مواجه خواهید شد، اما با این حال سالانه تعداد زیادی از افراد خواهان مهاجرت به این کشور هستند. برخی از متقاضیان با ورود به خاک اسپانیا ترجیح می‌دهند که در کناره سواحل مدیترانه سکونت داشته باشند تا از هوای گرم و آفتابی آن بهره‌مند شوند.

در مقابل دسته‌ای دیگر از مهاجران تمایل دارند در محیطی خنک سکونت داشته باشند که مناطق شمالی اسپانیا برای آن‌ها مناسب‌تر است. انتخاب مردم برای مهاجرت به این کشور تنها به دلیل شرایط جوی مناسب آن نیست، بلکه وسعت جغرافیایی و تنوع بالا مناطق آن سبب این امر شده است.

تجربه زندگی در اسپانیا

مهاجرت به کشور اسپانیا امکانات فراوانی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که اعطا کردن اقامت به این افراد یکی از مهم‌ترین موارد آن است. در صورتی که اقامت اسپانیا را داشته باشید،‌ می‌توانید به آسانی به دیگر کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزا سفر کنید. تنوع غذایی در این کشور بسیار بالا بوده و برای افراد با ذائقه‌های مختلف غذاهای متنوعی در نظر گرفته شده است.

سیستم حمل و نقل در کشور اسپانیا

یکی از امکاناتی که در اختیار شهروندان اسپانیایی قرار داده شده، بهره‌مندی از سیستم حمل و نقل پیشرفته است. در این سیستم ترن‌های شهری با سرعت بالا وجود دارند و به همراه خطوط اتوبوس‌رانی شهرها را به یکدیگر متصل کرده‌اند. با وجود این سیستم شما می‌توانید در مدت زمان کوتاهی از شهر مادرید به سواحل جنوبی اسپانیا سفر کنید.

هزینه زندگی در اسپانیا

در حالت کلی هزینه‌های بهداشتی در اسپانیا حدودا 60 درصد کمتر از کشوری مانند آمریکاست و همین امر سبب شده است که تجربه زندگی در اسپانیا وصف نشدنی باشد. در این کشور ویلاهای مجللی وجود دارند که قیمت نهایی آن‌ها تنها چند میلیون یورو بوده و آپارتمان‌های ساحلی که ویویی بسیار جذاب و دیدنی دارند که بودجه آن‌ها متغیر بوده و افراد با قدرت مالی مختلفی می‌توانند از عهده خرید آن‌ها بربیایند.

متوسط هزینه‌ای که برای خرید ملک در اسپانیا بایستی پرداخت نمایید، خیلی کم و ناچیز بوده و به غیر از آن میزان بهره وام‌های مسکن نیز بسیار پایین است و همین امر موجب شده است تا شهروندان در اسپانیا در صورت داشتن شغلی خوب، بتوانند از عهده خرید ملک برآمده و خانه‌ای مناسب برای خود تهیه کنند.

تقریبا 6 درصد از جمعیت اسپانیا را مهاجران خارجی تشکیل داده‌اند. بازنشستگان از اقصی نقاط جهان برای گذراندن تعطیلات خود و استراحت در کنار خانواده، اسپانیا را که آب و هوای گرم دارد و سطح زندگی در آن بالاتر از دیگر کشورهای اروپایی است، انتخاب می‌کنند.

برای رفتن به کشور اسپانیا می‌توانید وقت سفارت اسپانیا فوری را با موسسه حقوقی بین‌المللی VIP GROUP تجربه کنید. تنها کافی است برای ارتباط با کارشناسان ما با شماره 02128111666 تماس بگیرید و درخواست مشاوره رایگان داشته باشید.

در پایان

هر ساله مهاجران زیادی به دلیل موقعیت مکانی و شرایط مناسب اسپانیا در اروپا، مایل به مهاجرت به آن کشور هستند. این افراد تجربه زندگی در اسپانیا را رویایی تلقی کرده و به دنبال راهی برای رفتن به آن‌جا هستند.

به همین منظور هلدینگ VIP GROUP با 17 سال تجربه کاری در حوزه مهاجرتی، مسیر را برای مهاجرت شما عزیزان به این کشور اروپایی هموار خواهد ساخت و کلیه مراحل مربوط به اخذ اقامت اسپانیا را پیش خواهد برد. تنها کافی است با شماره‌ 02128111666 تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.