اقامت اسپانیا با 25000 یورو از طریق تمکن مالی

اشتراک گذاری مطلب:

اقامت اسپانیا با 25000 یورو

اسپانیا دومین کشور بزرگ در اروپای غربی است و طبق آمارهای به دست آمده و تایید شده به عنوان پنجمین کشور بزرگ اروپا از آن یاد می‌شود. اخذ اقامت دائم این کشور و سکونت در آن، موضوعی است که در سال‌های اخیر مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است و افراد زیادی در تلاش هستند که از طریق راه‌های مختلف موفق به دریافت اقامت اسپانیا شوند. اشخاصی که قصد دارند اقامت اسپانیا را به دست آورند، همواره به دنبال بهترین راه برای مهاجرت به این کشور هستند. یکی از این روش‌ها اخذ اقامت اسپانیا با 25000 یورو است.

هلدینگ VIP GROUP با داشتن نیروی کار متخصص و وکلای مجرب در زمینه امور مهاجرتی، کلیه امور مربوط به اخذ اقامت اسپانیا را از همان ابتدا کار برعهده گرفته و شما را در این مسیر تنها نخواهد گذاشت. در ادامه به بررسی شرایط لازم برای اخذ اقامت اسپانیا با 25000 یورو خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر ما را تا انتها همراهی کنید.

اقامت اسپانیا با 25000 یورو از طریق تمکن مالی

اسپانیا شرایطی را برای افراد با تبعه خارجی مهیا کرده است تا از طریق آن موفق به دریافت اقامت این کشور شوند. ساده‌ترین و بهترین راه، دریافت اقامت اسپانیا با 25000 یورو از طریق تمکن مالی یا خودحمایتی اسپانیا است. در این نوع روش از اقامت، شما بایستی مبلغی معادل یک میلیارد تومان در حساب بانکی خود داشته باشید که تمکن مالیتان را اثبات نماید. با ارائه یک گردش حساب بانکی سه ماهه به سفارت این کشور می‌توانید اقامت اسپانیا را به دست آورید.

یکی از مزیت‌های اخذ اقامت اسپانیا با این روش که می‌توان به آن اشاره نمود، صدور کارت اقامت سه ماه پس از ارسال درخواست شما است.

چنانچه در خصوص این روش مهاجرتی سوال و ابهامی برای شما وجود دارد، می‌توانید با کارشناسان هلدینگ VIP GROUP ارتباط گرفته و تمامی سوالات تخصصی خود را از آن‌ها بپرسید. همکاران ما در مجموعه به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره ارائه خواهند داد.

اقامت اسپانیا با 25000 یورو با ثبت شرکت

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای دستیابی به اقامت اسپانیا با 25000 هزار یورو، ثبت شرکت در این کشور است. این روش مهاجرتی امروزه علاقه‌مندان زیادی از اقصی نقاط جهان پیدا کرده است و یکی از پرطرفدارترین راه‌های مهاجرتی برای اخذ اقامت اسپانیا به حساب می‌آید.

شایان ذکر است که از طریق این روش می‌توانید انواع شرکت‌های حقوقی را ثبت نمایید و با مهیا کردن شرایط شغلی برای اشخاص مشخصی، اقامت اسپانیا را به دست آورید. با وجود این که ثبت شرکت در اسپانیا به مبالغی بیشتر از 25 هزار یورو نیاز دارد، اما با این حال این شرایط در اختیار شما قرار گرفته است تا با این مقدار پول نیز بتوانید شرکت با مسئولیت‌های محدود برای اخذ اقامت افتتاح کنید. پس از گذشت 2 الی 3 سال از ثبت شرکت که به درآمد زایی ثابت رسیدید، می‌توانید اقامت دائم اسپانیا را دریافت کنید.

یکی از سوالات رایج که اکثر متقاضیان اخذ اقامت دارند، این است که آیا دریافت اقامت اسپانیا با 25000 یورو از طریق سپرده‌گذاری امکان‌پذیر است؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که بین سپرده‌گذاری و ثبت شرکت برای دریافت اقامت اسپانیا تفاوت چندانی ندارد و به طور کلی ابتدا به شما اقامت یکساله اعطا خواهد شد و پس از آن در صورتی که کماکان شرایط مهیا باشد، می‌توانید این اقامت را چندین بار متوالی تمدید نمایید. البته با روش های دیگری مانند اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری  هم می‌توان اقدام نمود. تنها تفاوت این مورد خرید ملک است که برای دریافت این اقامت مستلزم است.

مزیت اقامت اسپانیا با 25000 یورو

مزیت‌های فراوانی برای اقامت اسپانیا با 25000 یورو وجود دارد. نمونه‌ای از این مزایا ارائه خدمات درمانی و رفاهی رایگان برای تمام اعضا خانواده است، چرا که شما زین پس عضوی از کشور اسپانیا به حساب خواهید آمد و خدمات رایگان به شما نیز ارائه می‌شود.

از سویی دیگر می‌توانید به طور رایگان در مدارس و دانشگاه‌های این کشور به تحصیل بپردازید. با اخذ اقامت اسپانیا با 25000 یورو، به شما اقامت دائم این کشور نیز اعطا می‌شود و می‌توانید به صورت آزادانه و بدون هیچ محدودیت مرزی به کشورهای عضو حوزه شینگن سفر کنید.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، بین 5 تا 10 سال پس از اخذ اقامت موقت اسپانیا زمان می‌برد تا اقامت دائم این کشور را بتوانید دریافت کنید و اجازه سرمایه‌گذاری در اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی را داشته باشید. بعد از اخذ اقامت با این روش، امکان خرید خانه و سکونت به طور دائمی در این کشور وجود خواهد داشت. نکته‌ای که بایستی به آن توجه کنید، این است که از راه سپرده‌گذاری طبق قوانین اسپانیا حدودا 7 الی 10 سال زمان نیاز است که اقامت دائم این کشور به شما تعلق بگیرد.

اقامت اسپانیا با 25000 یورو از طریق کارآفرینی

از دیگر راه‌های اخذ اقامت اسپانیا با 25000 یورو، کارآفرینی در این کشور است. در این روش شما با سرمایه اولیه 25000 یورویی شرکتی را به ثبت رسانده و در زمینه‌های مختلف در آن کارآفرینی می‌کنید. در این مسیر به دلیل آن که به اقتصاد این کشور با سرمایه محدودی که وارد کرده‌اید، کمک شایانی نمودید، ابتدا به شما اقامت یک ساله داده خواهد شد.

در صورتی که آثار مثبت کارآفرینی شما دوام داشته باشد، می‌توانید اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل کنید. با این که مبلغ 25 هزار یورو برای کارآفرینی بسیار کم و ناچیز به حساب می‌آید، اما با این وجود با ایجاد شغل‌های کوچک ولی درآمدزا در اسپانیا، می‌توانید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید. اگر قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید، می‌توانید مطلب بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی ایرانیان را مطالعه فرمایید و انتخابی درست و مناسب داشته باشید.

در پایان

مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری و اقامت در اسپانیا، قوانین و مراحل مخصوص به خود را دارند که بایستی شناخت کافی به آن‌ها داشته باشید تا در این مسیر با مشکل مواجه نشوید. به همین منظور پیش از هر اقدامی، بهتر است با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت نمایید و بهترین مسیر را برای اخذ کارت اقامت این کشور انتخاب نمایید.

به همین جهت هلدینگ ‌VIP GROUP وکلای مهاجرتی مجرب را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با بررسی تخصصی پرونده شما، بهترین مسیر مهاجرتی را پیش رویتان قرار دهند. اخذ اقامت اسپانیا با 25000 یورو یکی از بهترین مسیرهای مهاجرتی به اسپانیا به حساب می‌آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید فرم قرار گرفته در سایت را تکمیل کرده تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل فرمایند.