چرا اقامت کشور امارات پرطرفدار است؟

ثبت شرکت در امارات
اقامت امارات با ثبت شرکت

ایرانیان بسیار زیادی از زمانی که شرایط آسان برای دریافت اقامت امارات وضع شده است، اقدام به دریافت اقامت این کشور (امارات) نموده‌اند.

ایرانیانی که اقامت امارات را از طریق ثبت شرکت دریافت می‌کنند اجازه کار، اجازه زندگی در کشور امارات را دریافت می‌کنند بدون آن که نیاز به حضور دائم در این کشور وجود داشته باشد. (1 روز در هر 6 ماه می‌بایست به امارات سفر کنید)

نکته مهم این است که نیاز نیست حتما شرکتی که ثبت می‌کنید فعال باشد و یا دفتر کار در امارات داشته باشید. علاوه بر این مالیات شرکت‌ها در امارات صفر است و مالیات ارزش افزوده 5درصد از درآمد به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که فعالیت تجاری یا خدماتی و… در امارات دارند و موظف هستند 5درصد به عنوان مالیات ارزش افزوده به عنوان مالیات پرداخت نمایند.

مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

بک گراند فرم درخواست

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

مهم‌ترین مزایای اقامت امارات

از مزایای مهم ثبت شرکت در امارات، می‌توان به این مورد اشاره کرد که مدیران شرکت، به غیر از اخذ اقامت و آیدی کارت امارات، می‌توانند به واسطه شرکتی که در امارات ثبت کرده‌اند، یک شعبه دیگر از آن را در دیگر کشورها نظیر انگلیس به ثبت برسانند و پس از پشت سر گذاشتن مراحل قانونی و اداری آن، اقامت دائم انگلیس را نیز برای خود و اعضا خانواده‌شان دریافت نمایند. هلدینگ VIP GROUP می‌تواند تمامی این مراحل را به نمایندگی از شما پشت سر گذاشته و اقامت دائم انگلیس را نیز برایتان دریافت کند.

اجازه کار در امارات

افرادی که اقامت امارات با ثبت شرکت را دریافت می‌کنند هم اجازه راه‌اندازی کار و هم اجازه کار کردن برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های دیگر در امارات را دارند، علاوه برآن اجازه استخدام کارمند از ایران را نیز خواهند داشت.

هزینه مناسب

قطعا این روش کم هزینه‌ترین روش دریافت اقامت کشور پیشرفته امارات به صورت خانوادگی می‌باشد که هزینه جانبی‌ای ندارد. این هزینه از 18000 درهم تا 38000 درهم متغیر می‌باشد.

مدت زمان کم پروسه

از زمان شروع پروسه تا زمان دریافت اقامت برای خانواده کمتر از 1 ماه زمان لازم است.

مالکیت صددرصد

نیازی به داشتن شریک یا کفیل اماراتی نمی‌باشد و مالکیت صددرصد ایرانی خواهد بود.

بدون نیاز به دفتر کار

برای ثبت شرکت نیازی به دفتر کار نیست و با دفتر کار مجازی توسط VIP GROUP انجام می‌شود.

دریافت ویزای اروپا و کانادا

افرادی که مقیم قانونی امارات هستند، می‌توانند با مدارک شرکت‌شان در امارات ویزای اروپا و کانادا را بسیار راحت‌تر از داخل ایران دریافت کنند.

بدون شرط حضور

باید 1 روز در هر 6 ماه به امارات سفر کنید. در غیر این صورت به ازای هر ماه تاخیر در سفر، بعد از 6 ماه جریمه می‌شوید.

اجازه زندگی و تحصیل فرزندان

بلافاصله بعد از دریافت اقامت می‌توانید از امکانات پیشرفته و سطح بالای آموزشی امارات برای خانواده خود استفاده نمایید.

وجه تمایز وی آی پی گروپ
وجه تمایز وی آی پی گروپ

اقامت 2 ساله امارات برای چه کسانی مفید است؟

  1. تاجران و تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل، به دلیل مالیات صفر و مالیات ارزش افزوده فقط 5درصد و همچنین امکان فعالیت آسان به واسطه داشتن شرکت در امارات و تمامی کشورهای جهان از جمله اروپا و کانادا و علاوه بر آن افتتاح حساب بانکی شرکتی و شخصی در امارات پس از دریافت اقامت امارات باعث شده بسیاری از شرکت‌های بزرگ و صاحبین مشاغل در ایران متقاضی تاسیس شرکت در امارات و دریافت اقامت این کشور برای خانواده خود باشند.
  2. افراد عادی که قصد فعالیت تجاری در کشوری دیگر مثل امارات و در کوتاه مدت ندارند و ممکن است در آینده قصد گسترش بیزینس و یا کار کردن در امارات را داشته باشند. چرا که به طور قطع دریافت اقامت امارات از طریق ثبت شرکت سریع‌ترین و کم‌ هزینه‌ترین راه برای ایرانیانی است که قصد دارند از مزایای دریافت اقامت کشور توسعه یافته‌ای مثل امارات بهره‌مند گردند و به طور همزمان اجازه کار – اجازه زندگی برای خانواده، دریافت کارت بانکی (Visa Card) و… را دریافت کنند، آن هم بدون این که نیازی به حضور دائم در امارات باشد.

چه نوع شرکتی ثبت کنیم؟

به طور کلی سه نوع شرکت برای انجام فعالیت و دریافت اجازه کار و همچنین دریافت اقامت امارات برای ایرانیان پیشنهاد می‌شود.

شرکت خدماتی (دریافت لایسنس خدماتی)

ثبت شرکت در امارات از این طریق به افرادی پیشنهاد می‌شود که سابقه شغلی آن‌ها در ایران در زمینه‌های مرتبط با خدمات بوده است، مانند مشاوران در مشاغل مختلف، پزشکان، مهندسان، وکلا، حسابداران و رستوران و…

در واقع این نوع شرکت توسط افراد زیادی انتخاب می‌شود، اما بهتر است حتما با یک کارشناس در این زمینه مشورت نمایید. شرکت VIP GROUP با تجربه مشاوره به هموطنان ایرانی با شماره‌های 02128111666 و 09128710583 آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشد.

شرکت بازرگانی

این نوع شرکت مخصوص افرادی است که هرگونه خرید و فروش کالا یا صادرات و واردات کالا در شغل‌شان انجام می‌دهند. مانند فروشگاه‌ها و بازرگانان و فعالیت تجاری مشابه.

شرکت بازگانی عمومی (General Trading)

این نوع شرکت برای صاحبین کارخانه‌ها و یا شرکت‌های بزرگ که خدمات و فعالیت‌های گسترده‌ای دارند و کالاها و خدمات آن‌ها و یا توسعه آن‌ها برای صاحب آن شغل مهم است، بهترین انتخاب است. البته هزینه‌های تاسیس این نوع شرکت از گزینه‌های دیگر بالاتر است.

اخذ اقامت امارات با ثبت شرکت چه شرایطی لازم دارد؟

برای ثبت شرکت امارات، بهتر است که سن متقاضی بالای 18 سال باشد. در قوانین جدید وضع شده، دیگر نیازی به داشتن کفیل اماراتی نیست. فرآیند ثبت شرکت در صورتی که متقاضی همراه با خانواده باشد بین 4 تا 8 روز کاری و در صورتی که اعضای هیئت مدیره 3 نفر باشند بین 8 تا 15 روز کاری زمان می‌برد و در این مدت حضور شما به 3 الی 4 روز در امارات، الزامی است.

فرآیند دریافت اقامت امارات از طریق ثبت شرکت چندان پیچیده و دشوار نیست. اما با این حال ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش ازهر اقدامی از یک کارشناس در خصوص ثبت شرکت مشاوره دریافت نمایید. کارشناسان ما در هلدینگ VIP GROUP به طور کاملا رایگان به شما مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند.

چگونه دریافت اقامت امارات با ثبت شرکت را شروع کنیم؟

برای ثبت شرکت در امارات متحده بایستی شرایط اولیه را مهیا کنید تا در اولین فرصت فعالیت خود را آغاز نمایید. به طور معمول وقتی بخواهید به تنهایی برای انجام این کار اقدام فرمایید، شرایط برای شما دشوارتر از آن چیزی که هست، به نظر می‌رسد. به همین منظور می‌توانید کلیه امور مربوط به اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت را به هلدینگ VIP GROUP بسپارید. وکلای خبره ما در سریع‌ترین زمان ممکن پروسه دریافت اقامت را برای شما پشت سر می‌گذارند. برای ارتباط با کارشناسان ما تنها کافی است با شماره‌های 02128111666 و 09128710583 تماس حاصل نموده و برای مراجعه حضوری به دفتر و دریافت مشاوره درخواست خود را اعلام نمایید.

پیش از ثبت شرکت امارات، باید الزامات قانونی تعیین شده توسط دولت این کشور را رعایت کنید. شرایط ثبت شرکت امارات شامل داشتن حداقل یک نفر است. وزارت توسعه اقتصادی باید نام تجاری شرکت شما را به صورت کتبی تایید کند. در آخر، بعد از دریافت تاییدیه از این سازمان، می‌توانید مدارک مورد نیاز را برای شروع کار خود به امارات بفرستید. پس از فراهم کردن شرایط ذکر شده در بالا، بایستی نوع فعالیت تجاری خود را تعیین کنید همچنین در صورتی که حوزه فعالیت شما خدماتی باشه نیاز به ارائه مدرک تحصیلی یا گواهینامه های مرتبط با حوزه کاری خود خواهید داشت.

مراحل ثبت شرکت در امارات

برای اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت، لازم است مراحلی را پشت سر بگذارید که عبارتند از:

ثبت شرکت امارات

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در امارات

برای ثبت شرکت در امارات متحده عربی باید مدارک مورد نیاز را به طور کامل و مرتب جمع‌آوری کرده و به سفارت تحویل دهید. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت عبارتند از:

هزینه ثبت شرکت در امارات

هزینه ثبت شرکت در امارات به شرح زیر است:

  • حداقل و حداکثر هزینه مورد نیاز بین 5 تا 20 هزار دلار آمریکا. (18 تا 70 هزار درهم امارات AED)

هزینه‌های مربوط به اخذ اقامت امارات با ثبت شرکت،  مجوز ثبت شرکت و حق‌الوکاله، ویزای اولیه، دریافت اقامت، مدیکال چک همگی در مبلغ ذکر شده در بالا در نظر گرفته شده است.

جزئیات هزینه ثبت شرکت امارات شامل موارد زیر می‌باشد:

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

برای تاسیس شرکت در امارات در آغاز باید با ویزا توریستی به این کشور سفر کنید. بعد از طی کردن مراحل قانونی و دریافت مجوزهای مورد نیاز، ویزا شما به ویزا سرمایه‌گذاری (Investor) یا ویزا پارتنر (Partner) تغییر خواهد یافت.

به طور معمول تمامی این مراحل یعنی از ثبت شرکت گرفته تا دریافت اقامت مدیران، همراه با هلدینگ VIP GROUP در کمتر از 1 هفته انجام می‌شود و می‌توانید پس از ثبت شرکت خود در هر بخش از امارات که خواستید سکونت داشته و فعالیت کنید.

اقامت امارات از طریق ثبت شرکت

انواع شرکت‌ها در امارات

در کشور امارات شرکت‌های مختلفی وجود دارد که برای آغاز کسب و کار خود، می‌توانید در یکی از این حوزه‌ها، شرکت خود را ثبت کنید. انواع شرکت‌ها در امارات عبارتند از:

برای ایرانیان تنها شرکت با مسئولیت محدود قابل ثبت است. اما تمامی نیازهای شما با همین شرکت برآورده خواهد شد. شرکت گوگل نیز یک شرکت با مسئولیت محدود است.

انواع مجوز ثبت شرکت در امارات

شما با توجه به هدفی که از ثبت شرکت امارات دارید می‌توانید یکی از مجوزهای زیر را دریافت نمایید:

درخواست مشاوره تخصصـــی مهاجرت

با تجربه ما، بهترین راه حل را برای مهاجرت برگزینید.

درخواست تماس

در پایان

امارات متحده عربی به دلیل شرایط اقتصادی عالی، زیرساخت‌های قوی، استاندارد بالای زندگی و فرصت‌های شغلی فراوانی که دارد، در طی سال‌های اخیر مورد توجه سرمایه‌گذاران در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. برای دریافت اقامت امارات راه‌ها و روش‌های متنوعی وجود دارد، که آسان‌ترین و بی‌دردسرترین آن برای ایرانیان، ثبت شرکت در این کشور است. شما می‌توانید با راه‌اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در امارات متحده، اقامت با اعتبار دوساله دریافت کنید و به صورت نامحدود هر دوسال آن را تمدید کنید.

به همین جهت هلدینگ VIP GROUP با 17 سال تجربه درخشان در امور مهاجرتی و بیش از 30 نیرو آموزش‌دیده و حرفه‌ای، آماده خدمت‌رسانی در امور اخذ ویزا، اخذ اقامت، رفع ریجکتی ویزا و… به شما عزیزان است. در صورتی که قصد ثبت شرکت در کشور امارات را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و طور رایگان مشاوره دریافت کنید.

مطالب مرتبط

سوالات متداول کاربران

برای افرادی که اماراتی نیستند، ثبت انواع شرکت‌ها مقدور نبوده و تنها اجازه دارند در برخی از شاخه‌ها شرکت خود را ثبت کنند. با توجه به بیزینس شما، وکلای ما در کشور امارات، بهترین شرکت را برای شما با توجه به دسته‌بندی فعالیت شرکت ، انتخاب می‌کنند.

برای آغاز بیزینس تنها ارائه مدارک شناسایی کافی است.

بله، طبق قوانین جدید، این امکان وجود دارد که شما بدون داشتن کفیل و شریک، در کشور امارات شرکت خود را به ثبت برسانید.