اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در کشور ترکیه

اخذ اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

یکی از محبوب‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه، ثبت شرکت در این کشور است. به کمک این روش و با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل 400 هزار دلار، شما می‌توانید در مدت 5 سال اقامت دائم کشور ترکیه را به دست آورید. اما باید بدانید که ثبت شرکت در ترکیه قوانین و همچنین مراحل مخصوص به خود را دارد که پیش از هر اقدامی بایستی از آن‌ها آگاهی کافی داشته باشید.

از مهم‌ترین مواردی که باید برای ثبت شرکت یا سرمایه‌گذاری در ترکیه مد نظر داشته باشید، میزان نرخ تولید ناخالص داخلی و برخی شاخص‌های کلیدی دیگر مانند عملکرد اقتصادی این کشور در زمینه تورم و بیکاری است. در ادامه به بررسی شرایط دریافت اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت خواهیم پرداخت.

ویزای سرمایه گذاری اسپانیا

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

بک گراند فرم درخواست

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

شرایط ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در خارج از کشور ریسک‌های مخصوص به خود را دارد. به همین جهت باید تمامی قوانین و هزینه‌های مربوط به این عمل را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهید تا تجارت موفق و پرسودی داشته باشید. در جدول زیر شرایط مربوط به ثبت شرکت در ترکیه را به صورت مختصر و مفید برای شما آورده‌ایم.
شرایط کلی ثبت شرکت در ترکیه

خبر خوش این است که قوانین ثبت شرکت ترکیه مشابه قوانین ثبت شرکت در ایران است و فقط در چند مورد جزئی با یکدیگر تفاوت دارند. برای آن که شرکت خود را در ترکیه ثبت کنید، نیاز نیست که حتما مجوز اقامت داشته باشید و این امکان برای شما مهیا شده است که پروسه ثبت شرکت در ترکیه را از ایران نیز انجام دهید.

برای ثبت شرکت، باید کلیه اسناد و اظهارات به دفاتر ثبت تجارت شهری از ترکیه که شرکت شما در آن قرار دارد، ارسال شوند. این مدارک پس از بررسی از سوی این دفاتر، یک تاییدیه رسمی دریافت می‌کنند. به جهت ثبت شرکت در این کشور، موظف هستید که در دفتر ثبت تجارت بازرگانی ثبت نام کنید.

پروسه ثبت شرکت ترکیه به هیچ عنوان سخت و پیچیده نیست و شما تنها با ارائه مدارک و پرداخت هزینه‌های لازم، می‌توانید در عرض چند روز شرکت خود را به ثبت برسانید. شایان ذکر است که شما هیچ نیازی به ارائه مدرک زبان ترکی برای انجام این کار در کشور ترکیه نخواهید داشت.

وجه تمایز وی آی پی گروپ
وجه تمایز وی آی پی گروپ

مراحل ثبت شرکت در ترکیه

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، ثبت شرک در کشور ترکیه حدودا 7 الی 10 روز زمان می‌برد. در ادامه تمامی مراحل لازم برای انجام  این کار را به طور کامل شرح داده‌ایم:

شما می‌توانید مدارک شناسایی خود را به موسسه مهاجرتی VIP GROUP بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن وقت سفر به ترکیه را برای شما مشخص کنیم. پس از آن شما به حسابدار مجموعه وکالت می‌دهید تا کلیه امور مربوط به ثبت شرکت در ترکیه را برای شما انجام دهد.

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه

از اصلی‌ترین مدارک لازم برای انجام این کار، ارائه یک پاسپورت دارای اعتبار است. برخی دیگر از مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه عبارتند از:

مزایا ثبت شرکت در ترکیه

انواع شرکت در ترکیه

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

در پایان

مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت یکی از روش‌هایی است که اغلب ایرانیان برای ورود به خاک ترکیه از آن استفاده می‌کنند. ثبت شرکت، خرید ملک و مستغلات آن از جمله محبوب‌ترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری در این کشور است.

هلدینگ VIP GROUP با 17 سال تجربه کاری مستمر و بیش از 30 نیرو متخصص در امور مهاجرتی، شما را در تمامی مراحل ثبت شرکت در کشور ترکیه همراهی می‌کند. در صورتی که قصد اخذ اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.