ویزای توریستی کانادا
ویزای توریستی کانادا

آخرین آپدیت ویزای توریستی کانادا 2024

طبق قوانین جدید وضع شده از سوی اداره مهاجرت کانادا در ۱ مارچ ۲۰۲۳، متقاضیان ایرانی می‌توانند با اخذ ویزای توریستی کاناداو ورود به خاک این کشور و در صورت واجد شرایط بودن آن را تبدیل به ویزای کاری (open work permit) کرده و به مدت ۳ سال اجازه کار و اقامت در کانادا را داشته باشند. پیش از این، قانون اپن ورک پرمیت تا پایان 2024 بود، اما دولت کانادا این قانون را تا فوریه 2025 مجددا تمدید نمود.

اگر شما هم تمایل دارید به کمک این روش راهی برای ورود به خاک کانادا پیدا کنید، بهتر است همین حالا با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

 

رفع ریجکتی ویزای شینگن
اقامت سرمایه گذاری یونان

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

بک گراند فرم درخواست

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

چرا ویزای توریستی کانادا بگیریم؟

ویزای توریستی کانادا (Visitor Visa) یک نوع مجوز رسمی است که از سوی دولت کانادا صادر و به پاسپورت شما الصاق می‌شود. این مجوز امکان ورود به خاک کانادا، ماندن و دیدن این کشور را به شما میدهد. این نوع ویزا جزء معدود ویزاهای توریستی است که برای ایرانیان با اعتبار ۵ ساله و به صورت مولتی (چندبار ورود) صادر می‌شود.

به همین جهت این ویزا از سوی ایرانیان ، به یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت به کشور کانادا تبدیل شده است. لازم به ذکر است که این سیاست دولت کانادا جهت رفاه حال ایرانیان بوده و تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ اعتبار دارد .
در ادامه قصد داریم تمامی شرایط مربوط به گرفتن ویزای توریستی کانادا را برای شما به طور کامل شرح دهیم.

چرا VIP GROUP را برای دریافت ویزای توریستی کانادا انتخاب کنیم؟

دریافت ویزای توریستی کانادا را چگونه شروع کنیم؟

پیش از آن که برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدامات لازم را انجام دهید، بایستی اطلاعات کافی و همچنین معتبر کسب نمایید. برای این منظور هلدینگ VIP GROUP بستری را مهیا کرده است تا با مراجعه حضوری به دفتر و دریافت مشاوره از وکلای مجرب موسسه، دید کاملی نسبت به پروسه کار دریافت نمایید. برای رزرو وقت مشاوره تنها کافی است با شماره‌های 02128111666 و 09128836025 تماس حاصل فرمایید.

مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا

برای تشکیل پرونده برای دریافت ویزای کانادا توریستی باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید که عبارتند از:

  1. دعوتنامه

    دریافت دعوتنامه رسمی با تائیدات (توسط شرکت VIP GROUP)
  2. ارائه مدارک

    تکمیل مدارک اصلی متقاضی و ترجمه آن‌ها به زبان انگلیسی
  3. پرداخت هزینه

    پرداخت هزینه‌های دولتی ویزا و ثبت درخواست برای اخذ ویزای توریستی کانادا
  4. مراحل بیومتریک

    مراجعه به دفاتر VAC کانادا و ثبت اطلاعات بیومتریک

پس از دریافت ویزای توریستی کانادا با موفقیت، پاسپورت شما برای الصاق لیبل ویزا توسط VIP GROUP پیکاپ می‌شود. شما برای دریافت ویزای کانادا، نیاز به داشتن آگاهی دقیق از شرایط به روز ویزای توریستی کانادا در سال 2023 هستید. بنابراین راهنمایی وکیل و مشاور متخصص در این زمینه کمک زیادی به صدور ویزای کانادا می‌نماید.

برای بررسی شرایط و مدارکتان می‌توانید با شماره‌های 02128111666 و 09128836025 تماس گرفته و اطلاعاتی در خصوص ویزای توریستی کانادا دریافت نمایید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی کانادا

برای اخذ ویزا توریستی کانادا عوامل مهمی وجود دارد که در صورت نقص هر یک از آن‌ها، درخواست ویزا شما از سوی سفارتخانه ریجکت خواهد شد. در حالت کلی، لیست مدارک جهت دریافت ویزا کانادا به صورت توریستی به شرح زیر است:

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی کانادا

مدارک شناسایی

اصل پاسپورت معتبر، ترجمه شناسنامه، عکس ۳٫۵ * ۴٫۵ سانتی‌متر ….

مدارک مربوط به دارایی و وابستگی شما

ترجمه اسناد ملکی،ترجمه مدارک شغلی ….

مدارک مالی

میزان حداقلی برای تمکن مالی ویزای توریستی کانادا مشخص نشده است.

تاریخچه سفر

منظور از تاریخچه سفر، ویزای شینگن، ویزای استرالیا، ویزای انگلیس، ویزای آمریکا، ویزای ژاپن و کره جنوبی است که جزء ویزاهای معتبر و قوی دنیا به حساب می‌آیند.

داشتن دعوتنامه

چنانچه بستگان درجه یک، دوستان و یا خویشاوندان شما در کشور کانادا هستند، می‌توانید از ایشان درخواست کنید که به صورت رسمی برای شما دعوتنامه ارسال کند.

البته ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه به این معنا نیست که فرد دعوت کننده از لحاظ حقوقی مسئولیت شما را بر عهده می‌گیرد بلکه نشان می‌دهد که میزبان شما است و در صورت نیاز، مخارج مالی شما را در کانادا تامین خواهد کرد.همچنین باید اشاره کنیم که ارائه دعوتنامه، اخذ ویزای سینگل یا مالتیپل را تضمین نمی‌کند و تنها شانس شما را برای دریافت ویزا افزایش می‌دهد.

دریافت ویزا توریستی کانادا

شیوه اخذ ویزای توریستی کانادا

پروسه دریافت ویزای توریستی کانادا برخلاف ویزا توریستی آمریکا، احتیاجی به مصاحبه حضوری ندارد، از این رو احتیاجی به مراجعه به سفارت کانادا نخواهید داشت. پرونده شما به صورت کاملا الکترونیکی و آنلاین تشکیل شده و جواب درخواست شما نیز به طور آنلاین برای شما ارسال می‌شود.همانطور که پیشتر گفته شد به دلیل نبودن سفارت کانادا و دفاتر وک (VAC ) کانادا در کشور ایران، متقاضیان برای انجام امورانگشت نگاری باید به یکی از دفاتر وک VAC کانادا در کشورهای اطراف مانند ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و امارات مراجعه کنند و حداقل یک سفر خارجه یک روزه داشته باشند.

در ادامه مراحل تشکیل پرونده به صورت آنلاین برای اخذ ویزای توریستی کانادا تضمینی را به طور کامل برایتان شرح خواهیم داد.

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

انواع ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا به طور کلی در ۲ حالت سینگل و مالتیپل صادر میشود که تمامی آن‌ها از نظر مدت زمان اعتبار و همچنین تعداد دفعات ورود و خروج به خاک کانادا متفاوت هستند.  نکته قابل توجه در مورد تمامی ویزاها این است که بعد از صدور ویزا توریستی کانادا ، شما تنها تا زمان درج شده روی لیبل ویزایی که در پاسپورت خورده است فرصت دارید وارد خاک این کشور شوید، در غیر این صورت ویزا شما باطل شده و فاقد اعتبار خواهد بود. در ادامه انواع ویزای توریستی کانادا را معرفی و بررسی خواهیم کرد:

ویزا سینگل

مدت اعتبار این نوع ویزا نهایتا ۶ ماه است و شما تنها برای یکبار اجازه ورود به خاک کانادا را دارید و در صورت خروج از این کشور و ورود دوباره به آن، بایستی بار دیگر برای دریافت ویزا کانادا اقدام کنید.

 

ویزا مالتیپل

مدت اعتبار ویزای مولتیپل کانادا ۱۰سال، ۵ سال و یا یک ماه پیش از تاریخ انقضای پاسپورت است و در طول این مدت شما می‌توانید هر چندبار که می‌خواهید به کشور کانادا رفت و آمد داشته باشید و در هربار اقامت خود حداکثر ۶ ماه در کانادا بمانید. از آنجایی که مدت اعتبار پاسپورت یا گذرنامه ایرانیان ۵ سال است این ویزا برای ایرانیان به مدت ۵ سال و یا تا تاریخ انقضای پاسپورت آنها صادر می شود.

سوپر ویزا یا ویزا والدین

این ویزا نوعی ویزای مالتیپل است و برای کسانی صادر می‌شود که فرزندان یا نوه‌هایشان شهروند کانادا هستند یا اقامت دائم کانادا را دارند. مدت اعتبار این ویزا ۱۰ ساله است، اما با توجه به اینکه پاسپورت‌های ایرانی ۵ سال اعتبار دارند، این ویزا نیز با اعتبار ۵ ساله صادر می‌شود. با سوپر ویزا کانادا می‌توانید در هربار ورود به خاک کانادا تا ۲ سال متوالی در این کشور سکونت داشته باشید.

انواع ویزای توریستی کانادا

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

قوانین ورود به کانادا پس از اخذ ویزا

داشتن ویزا توریستی کانادا و یا هرگونه اجازه اقامت موقت به معنی ورود قطعی شما به این کشور نیست ! بلافاصله پس از ورود به خاک کانادا، افسر مرزی مستقر در فرودگاه برای صدور اجازه ورود، با پرسش و پاسخ در مورد هدف سفرتان باید به این قطعیت برسد که شما پس از پایان مدت ویزا, این کشور را ترک خواهید کرد ، در غیر این صورت برای شما اجازه ورود صادر نخواهد شد.

همچنین با توجه به تشخیص وی، ممکن است میزان اعتبار ویزا کمتر یا بیشتر شود. بدین منظور ممکن است ، زمان خروج از این کشور را روی پاسپورت دارنده ویزا درج کرده یا امکان دارد سندی تحت عنوان Visitor Record بدهد و زمان خروج از خاک کانادا را روی آن ثبت نماید. در صورتی که مهر زمان خروج رو پاسپورت درج نشود، این افراد تنها اجازه دارند به مدت ۶ ماه در کانادا اقامت داشته و پس از آن باید این کشور را ترک کنند.

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

اطلاعاتی که باید در دعوتنامه ویزای توریستی کانادا به آن اشاره کنید عبارتند از:

اطلاعات مربوط به دعوت شونده

اطلاعات فردی ، آدرس ، شماره تلفن، نسبت دعوت شونده با فرد دعوت کننده، هدف از سفر، تاریخ ورود و خروج به کانادا، محل اقامت، نحوه تامین هزینه‌های سفر

اطلاعات مربوط به دعوت کننده

اطلاعات فردی ، آدرس ، شماره تلفن، عنوان شغلی، نوع اقامت (دائم یا شهروندی ) ، مدارک اقامتی (شناسنامه کانادایی، کارت شهروندی کانادا، کارت اقامت دائم (PR))، گواهی اشتغال به کار، نامه بانک، برگه های مالیاتی

قوانین ویزا توریستی کانادا

ویزا توریستی کانادا برای چه اهدافی صادر می‌شود؟

به طور معمول ویزای توریستی کانادا برای اهداف زیر صادر می‌شود:

مهم‌ترین دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا

دلایل متعددی وجود دارد که سفارت کانادا می‌تواند درخواست ویزای توریستی کانادا را رد کند. برخی از مهم‌ترین این دلایل عبارتند از:

درخواست مشاوره تخصصـــی مهاجرت

با تجربه ما، بهترین راه حل را برای مهاجرت برگزینید.

درخواست تماس

در پایان

کانادا یکی از کشورهای پرطرفدار برای مهاجرت است و سالانه افراد زیادی به دنبال رفتن به این کشور از طریق راه‌های مختلف هستند. طبق قانون جدید که در این کشور وضع شده است، ایرانیان این فرصت را دارند که با دریافت ویزای توریستی کانادا به مدت ۵ سال بدون محدودیت در این کشور رفت و آمد داشته و در هربار حداکثر ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشند.

شرکت VIP GROUP با ۱7 سال تجربه کاری مستمر و بیش از ۳۰ نیرو حرفه‌ای و متخصص در امور مهاجرتی، به شما برای مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی، ثبت شرکت در این کشور و… یاری خواهد رساند. چنانچه قصد دریافت ویزا کانادا به صورت توریستی را دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی قرار گرفته در سایت نظیر شماره تماس، واتساپ و ارسال فرم درخواست، به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

سوالات متداول کاربران

بله، در صورتی که اطلاعات و مدارکی که به سفارت ارائه می‌دهید کافی نباشند، احتمال ریجکت شدن درخواست شما وجود دارد.
خیر، شما الزاما نیازی به ارائه دعوتنامه نخواهید داشت، اما داشتن آن می‌تواند شانس شما را برای دریافت ویزای توریستی کانادا افزایش دهد.
بله، بر طبق قوانین جدید وضع شده در سال ۲۰۲۳ برای ایرانیان، دارندگان ویزای توریستی میتوانند درخواست تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری را بدهند و پس از دریافت آن مشغول به کار شوند.