رفع ریجکتی ویزای شینگن
اقامت سرمایه گذاری یونان

اعتراض به ریجکت ویزا

یکی از مشکلات رایج و ناراحت‌کننده‌ای که در حین سفر و دریافت ویزای کشورهای مختلف امکان دارد با آن رو به رو شوید، ریجکت شدن درخواست ویزا شما از سوی سفارت‌خانه کشور مقصد است. ریجکت ویزا به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد که شک کردن آفیسر به عدم بازگشت شما به کشور خود، یکی از دلایل اصلی آن است.

درخواست مشاوره تخصصـــی مهاجرت

با تجربه ما، بهترین راه حل را برای مهاجرت برگزینید.

درخواست مشاوره رفع ریجکتی

ریجکــت ویــزا

دریافت ویزا کشور های اروپایی با

Vip Group Visa

نکته‌ای حائز اهمیت آن است که رد شدن درخواست ویزا، پایان کار شما نخواهد بود و سفارت‌ها این شرایط را در اختیار شما گذاشته‌اند که به نتیجه ریجکتی ویزا خود اعتراض بزنید. در ادامه مطلب دلایل رایج ریجکتی ویزا و اقدامات لازم برای رفع ریجکتی تضمینی را به طور کامل برای شما شرح داده‌ایم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با راهکارهای رفع ریجکتی تضمینی ویزا کافی است با شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۸۰۰۵۷۶۳ و ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۶۶ تماس حاصل فرمایید. تا بتوانید از راهنمایی‌های کارشناسان متخصص در این زمینه به نحو احسنت بهره‌مند شوید.

درخواست مشاوره تخصصـــی مهاجرت

با تجربه ما، بهترین راه حل را برای مهاجرت برگزینید.

درخواست مشاوره رفع ریجکتی

ریجکتی ویزا شینگن

ریجکت ویزا به چه معناست؟

ریجکت (Reject) به معنای رد شدن و عدم پذیرش است و ریجکت ویزا (Visa Rejection) یعنی رد درخواست اخذ ویزا  . به طور کلی برای دریافت ویزا، لازم است که یک سری مدارک را جمع‌آوری کرده و به سفارت کشور مقصد ارائه دهید. ریجکت شدن ویزا زمانی اتفاق می‌افتد که مدارکی که توسط شما به سفارت ارائه شده، ناقص بوده یا مشکلی داشته‌ و مورد تایید سفارت کشور مورد نظر قرار نگرفته است.

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

دلایل ریجکت ویزا چیست؟

ریجکت ویزا از سوی سفارت‌خانه‌ها دلایل متعددی داشته که با توجه به نوع ویزا درخواستی و شرایط شما، با یکدیگر فرق خواهند داشت و نیاز به بررسی بیشتر دارند. در ادامه برخی از دلایل متداول ریجکتی ویزا را برای شما آورده‌ایم که به شرح زیر است:

دلایلی ریجکتی ویزای کاری

دلایل ریجکت شدن ویزا کاری با توجه به قوانین حاکم در کشور مقصد متغیر بوده و با یکدیگر فرق دارد. اما برخی از دلایل مهم و متداول ریجکت ویزای کاری عبارتند از:

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

دلایل ریجکتی ویزای تحصیلی

دلیل ریجکت شدن ویزا تحصیلی نیز همانند ویزای کاری با توجه به قانون هر کشور متفاوت بوده و می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از دلایل مهم ریجکت ویزای تحصیلی عبارتند از:

رفع ریجکتی ویزای شنگن

اقدامات لازم برای رفع ریجکتی ویزا

شما بعد از آن که درخواست ویزای خود را برای سفارت کشور مقصد ارسال کردید، بایستی منتظر پاسخ از سوی آن‌ها باشید چنانچه درخواست شما از سوی آفیسر سفارت‌خانه رد شود، نامه‌ای در کنار آن برای شما ارسال می‌شود که دلایل ریجکتی ویزا در آن به طور کامل برای شما شرح داده شده است. از سویی دیگر این نامه به شما می‌گوید که امکان ارسال درخواست مجدد را خواهید داشت یا خیر.

برای رفع ریجکت ویزا شما می‌توانید به نتیجه مصاحبه اعتراض کنید. برای انجام این کار دو راه پیش روی شما قرار دارد که با توجه به شرایط شخصی، می‌توانید بهترین روش را برای ارسال اعتراض انتخاب کنید. اگر شما هم به عنوان مثال به دنبال اقامت تمکن مالی یونان یا هر کشور دیگه ای بوده اید و ریجکت شدید، می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. اگر هم به هر دلیلی ویزای شما در یکی از کشور های عضو شینگن ریجکت شده است، به صفحه رفع ریجکتی ویزای شینگن مراجعه کنید تا راه حل مناسب را بدست آورید.

اعتراض به ریجکتی ویزا از طریق ارسال نامه کتبی

یکی از مهم‌ترین اقدامات بعد از ریجکت شدن ویزا، نوشتن نامه کتبی است. بعد از آن که به شما اطلاع داده شود ویزایتان ریجکت شده است، به مدت 4 هفته زمان دارید تا به صورت کتبی اعتراض کنید. هر موردی که برای اعتراض وجود داشته باشد را بایستی به طور کامل در نامه ذکر کرده و منتظر نتیجه پاسخ بمانید.

درخواست از یک شخص دیگر برای ثبت اعتراض

از راه‌های دیگر اعتراض به ریجکتی ویزا، اجازه دادن به یک شخص دیگر برای ثبت اعتراض است. چنانچه دوست، آشنا یا فامیلی در کشور مقصد دارید، می‌توانید از او درخواست کنید که از حق شما دفاع کند. توصیه می‌شود برای انجام این کار فردی را انتخاب کنید که توانایی‌های مورد نیاز برای اعتراض در مورد ریفیوزی ویزا را داشته باشد.

درخواست مشاوره تخصصـــی مهاجرت

با تجربه ما، بهترین راه حل را برای مهاجرت برگزینید.

درخواست تماس ریجکتی

در پایان

ریجکتی ویزا یکی از مسائلی است که امکان دارد برای هر شخصی اتفاق بیفتد. هنگامی که این مورد برای شما پیش آید، مجوزهای لازم برای ورود و اقامت در کشور مقصد برایتان صادر نخواهد شد، به همین منظور بایستی اقدامات لازم جهت رفع ریجکتی ویزا را انجام دهید.

هلدینگ VIP GROUP با بیش از 17 سال تجربه در زمینه اخذ ویزای اتحادیه اروپا، رفع ریجکتی و اعتراض به ریجکت ویزای شینگن، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. در صورتی که قصد ارسال اعتراض به ریجکتی ویزای شنگن را دارید، می‌توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و به صورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با راهکارهای رفع ریجکتی ویزا و ریفیوز شدن ویزا کافی است با شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۸۰۰۵۷۶۳ و ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۶۶ تماس حاصل فرمایید. تا بتوانید از راهنمایی‌های کارشناسان متخصص در این زمینه به نحو احسنت بهره‌مند شوید.

سوالات متداول کاربران

عدم تمکن مالی، ناقص بودن اطلاعات پرونده، داشتن سوء پیشینه و… از مهم‌ترین دلایل رفع ریجکت ویزا هستند.

در نامه رفع ریجکتی ویزا بایستی اطلاعات کافی در مورد دلیل اعتراض، وضعیت و همچنین علت رد شدن درخواست ویزا نوشته شود.

چنانچه ویزای شما رد شده باشد، به شما اجازه اعتراض داده خواهد شد و می‌توانید نسبت به رفع ریجکت ویزا اقدام کنید.