ثبت شرکت در خارج ایران

اشتراک گذاری مطلب:

ثبت شعبه شرکت های خارجی در ایران

یکی از سوالاتی که این روزها بسیار مطرح می شود چگونگی و شرایط ثبت نمایندگی شرکت های خارجی یا ثبت شعبه شرکت های خارجی در ایران است. در این رابطه باید بدانید که هرشرکتی که در کشورهای خارجی ثبت شده باشد به شرط آن که فعالیتش متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد می تواند توسط نماینده ی مجاز درایران شعبه ایجاد نماید یا نمایندگی اعطا کند و یا در بازار کسب و کار ایران مطابق با قوانین تجاری ایران فعالیت کند. یکی از بهترین راه های اخذ اقامت اسپانیا، ثبت شرکت در این کشور است. با ثبت شرکت در اسپانیا می‌توانید به غیر از دریافت اقامت این کشور، اقامت اروپا را هم دریافت نمایید. همچنین شما می‌توانید اقامت اسپانیا با خرید ملک در این کشور نیز دریافت نمایید و به طور قانونی با اعضای خانواده خود در اسپانیا سکونت داشته باشید.

به طور کلی شرکت های خارجی در ایران به دو شیوه فعالیت می کنند.

  • شیوه ی اول: ایجاد شعبه
  • شیوه ی دوم: اعطای نمایندگی

 

نکته ی بسیار مهم در زمینه ی ثبت نمایندگی شرکت های خارجی یا ثبت شعبه شرکت های خارجی در ایران

دقت کنید که ضوابط اداره ثبت شرکتها سخت گیرانه بوده و تکمیل مدارک از طرف شرکت خارجی هزینه و زمان بر می باشد. لذا بهتر است قبل از آن که مدارک را تکمیل کنید، نمونه های مورد قبول را از سوی کارشناسان و متخصصین ما دریافت کنید و سپس به تکمیل نمودن مدارک اقدام کنید. به این صورت از اشتباه و صرف هزینه و زمان بیهوده جلوگیری به عمل می آید. اگر به دنبال ثبت شرکت برای اخذ اقامت هستید، ثبت شرکت در امارات راحت ترین و بهترین انتخاب برای شماست.

اسناد و مدارک لازم برای ثبت شعبه شرکت خارجی در ایران چیست

ممکن است بسته به نوع شرکت و کشور مبدا، مدارک دیگری نیاز به ارائه باشد، شما می توانید از طریق سال ها تجربه ی ما در این زمینه نمایندگی شرکت مورد نظرتان را در کمترین زمان با کمترین هزینه دریافت کنید. اما به طور کلی مدارک لازم برای ثبت شعبه شرکت خارجی در ایران عبارتند از:

1-تکمیل فرم تعیین نام

2-درخواست کتبی از شرکت

3-تصویر اساسنامه شرکت به همراه آگهی تأسیس آن و آخرین تغییرات ثبت شده در شرکت اصلی

4-آخرین گزارشات مالی معتبر و تأیید شده ی شرکت

5-گزارش توجیهی شامل موارد زیر:

الف: اطلاعات مربوط به فعالیت‌های گوناگون شرکت.

ب: تبیین دلایل و ضرورت ثبت شعبه در ایران.

ج: تبیین نوع و حدود اختیارات و محل فعالیت شعبه در کشور ایران.

د : برآورد نیروی انسانی ایرانی و خارجی مورد نیاز برای شروع فعالیت شعبه یا نمایندگی.

ه : نحوه تأمین منابع وجوه ارزی و ریالی برای اداره امور شعبه.

6- اظهارنامه ثبت شعبه شرکت خارجی در ایران.

7- تصدیق ثبت شرکت خارجی در ایران.

8-اختیار نامه نماینده یا نمایندگان شرکت خارجی.

9-ارائه تعهدنامه مبنی بر اینکه چنانچه مجوز فعالیت آنها از سوی مراجع ذیصلاح لغو شود در ظرف مدت معینی نسبت به انحلال شعبه به طور کامل اقدام نمایند.

10-تمامی اسناد شرکت که در کشور خارجی (مبدا) تهیه می‌گردد باید پس از تأیید مرجع ذی ربط (نظیر مرجع ثبت شرکت‌ها) و تأیید وزارت خارجه آن کشور به تأیید سفارت یا نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مبدا برسد و پس از ترجمه رسمی به فارسی و تأیید اداره دادگستری اصل و ترجمه آن به اداره ثبت شرکتها ارائه شود.

شما می‌توانید در کشوری مانند سوئد، شرکت به ثبت رسانده و اقامت آن را دریافت کنید. به همین منظور می‌توانید با دریافت وام بانکی در سوئد و اقدام برای ثبت شرکت در آن‌جا، اقامت این کشور را دریافت نمایید.

خدمات شرکت ما در زمینه ی ثبت نمایندگی شرکت های خارجی در ایران

شرکت ما مفتخر است تاکنون چندین نمونه ی موفق ثبت نمایندگی شرکت های خارجی در ایران را با موفقیت از صفر تا صد هدایت کرده است و ضمن سرعت بخشیدن به این فرآیند باعث شده است بسیاری از هزینه های تحمیلی در این زمینه کاهش یابد. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون ثبت شرکت در اسپانیا و مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری و همچنین دریافت مشاوره از متخصصین ما می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.