ثبت شرکت در کشور چین

ثبت شرکت در چین
ثبت شرکت در چین

خدمات ویژه ثبت vip در کشور چین و در شهرهای شانگهای، گوانجو، ایوو صورت می گیرد و شامل ثبت شرکت، درخواست اقامت، افتتاح حساب بانکی شخصی و شرکتی می گردد. همچنین شرکت vip می تواند، مشاوره و انجام امور بازرگانی مربوط به شرکت ها و مذاکرات با کارخانجات و تولیدکننده ها و ثبت سفارت و خرید محصول را در کشور چین و در شهرهای ذکر شده بپذیرد.

مهاجرت به یونان از طریق خرید ملک

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

بک گراند فرم درخواست

درخواست مشاوره تخصصـــی 

درخواست مشاوره

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در چین

  1. کپی پاسپورت شرکاء
  2.  انتخاب موضوع فعالیت شرکت
  3. انتخاب اعضا هیئت مدیره (یک نفر کافیست)
  4.  انتخاب نام شرکت ( انگلیسی یا چینی )
  5. تکمیل فرم اطلاعات لازم
موسسه حقوقی و مهاجرتی وی آی پی گروپ

مزایای ثبت شرکت در چین

حساب ارزی در چین

در صورتی که قصد افتتاح حساب در بانک های چینی را دارید و قصد دارید حواله های دلاری یا یورویی را تبدیل به یوان درکشور چین بدون مشکلی انجام دهید. پرسنل متخصص شرکت vip میتوانند پس از دریافت کارت واردات و صادرات را برای سهامداران شرکت در چین دریافت کنند.
لازم به ذکر است دریافت کارت واردات و صادرات لازم افتتاح حساب ارزی برای ایرانیان در کشور چین می باشد. که تمامی این پروسه به ظاهر مشکل، توسط پرسنل مستقر شرکت vip در چین انجام میگیرد. استفاده از تجربه پرسنل ما، برای تجار ایرانی بسیار ارزشمند است.

وجه تمایز وی آی پی گروپ
وجه تمایز وی آی پی گروپ

حساب شخصی یا شرکتی در چین

لازم به ذکر است که افتتاح حساب بانکی در بانک های چینی ، پس از ثبت شرکت در چین ،در مدت زمان کوتاهی برای سهامداران یا مدیران شرکت قابل انجام می باشد . این حساب «یوانی» می باشد. که به دو نوع شرکتی و شخصی توسط شرکت vip انجام می گردد.

تجارت در منطقه آزاد شانگهای و فواید آن

شانگهای که یک منطقه آزاد در کشور چین است در انتهای خط ۶ مترو واقع شده است. دولت چین در سال ۲۰۰۶ قوانینی را برای تجارت و داد و ستد در این منطقه مشخص کرده است. این قوانین به عنوان امتیازات ویژه‌ای برای تجاری که قصد داد و ستد در این منطقه را دارند در نظر گرفته می‌شود.با وجود قوانین تعریف شده جهت گسترش تجارت در شانگهای، شرکت‌هایی که به تازگی در این منطقه تأسیس شده باشند تا مدت زمان مشخصی از پرداخت مالیات معاف خواهند بود. از دیگر مزایای ثبت شرکت در چین و تأسیس شرکت در این منطقه (شانگهای) می‌توان به نامحدود بودن حواله جات، دسترسی سریع‌تر به بازارهای جهانی، شروع تجارت در کشور چین با کمترین سرمایه گذاری و امکان نقل و انتقال ارزهای متفاوت اشاره کرد.

نحوه سرمایه گذاری محدود در کشور چین

اگر سرمایه‌ای محدود دارید و علاقه‌مند هستید که در کشور چین تجارت را آغاز کنید، پیشنهاد متخصصین به شما سرمایه گذاری در منطقه آزاد شانگهای است. در صورتی که در این منطقه سرمایه گذاری کنید در سال اول نیاز به پرداخت مالیات نخواهید داشت. همچنین در برخی از مواقع در سال دوم نیز شرکت‌های تازه تأسیس از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.هنگام تجارت در منطقه آزاد شانگهای نیازی به اجاره مکان ثابتی جهت دفتر کار نخواهید داشت، به همین دلیل هزینه‌ ثبت شرکت و هزینه‌های جانبی نگهداری شرکت تا حد معقولی کاهش پیدا می‌کند.

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.