اخذ اقامت تمکن مالی روشی عالی برای اقامت اروپا

اقامت تمکن مالی، یک از روش‌های اقامت است که در آن شما با سرمایه‌گذاری، درآمد و دارایی که دارید، در یکی از کشورهای خارجی سکونت یافته و اقامت آن‌جا را دریافت می‌کنید.

درخواست مشاوره تخصصـــی مهاجرت

با تجربه ما، بهترین راه حل را برای مهاجرت برگزینید.

درخواست مشاوره

اقامت تمکن مالی یونان

یونان یک کشور زیبا واقع در اتحادیه اروپا است که به مهاجران، اقامت از طریق تمکن مالی اعطا می‌کند. برای دریافت اقامت یونان نیازی به حضور مستمر در این کشور نخواهید داشت، یعنی تنها برای ثبت درخواست و اخذ اقامت لازم است که در این کشور حضور داشته و بعد از آن می‌توانید آن جا را ترک کنید.

اطلاعات بیشتر

اقامت تمکن مالی اسپانیا

اسپانیا بعد از گذشت 5 سال از اخذ اقامت تمکن مالی، به شما اقامت دائم و بعد از 10 سال تابعیت و کارت شهروندی اعطا می‌کند. هزینه اخذ اقامت اسپانیا بسیار به صرفه بوده و نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین نخواهید داشت.






























اطلاعات بیشتر

اقامت تمکن مالی فرانسه

برای دریافت اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی، شما نیازی به ارائه مدرک زبان فرانسوی ندارید. در طول اقامت اجازه کار کردن برای کارفرمای فرانسوی را نخواهید داشت، اما این امکان وجود دارد که کسب و کار خودتان را راه‌اندازی فرمایید و بعد از گذشت 5 سال موفق به دریافت اقامت دائم فرانسه شوید.

اطلاعات بیشتر

اقامت تمکن مالی اتریش

اتریش یک کشور پیشرفته بوده و کیفیت زندگی در آن بسیار بالا است. شما می‌توانید با 5 سال زندگی در این کشور با سرمایه شخصی خودتان، موفق به دریافت اقامت دائم شوید و بعد از 10 سال نیز کارت شهروندی بگیرید.

اطلاعات بیشتر

اقامت تمکن مالی پرتغال

شما می‌توانید از طریق خرید ملک در کشور پرتغال می‌توانید، اقامت موقت این کشور را دریافت کرده و سالانه آن را تمدید کنید و بعد از گذشت 5 سال نیز نسبت به دریافت اقامت دائم پرتغال اقدام نمایید.

اطلاعات بیشتر

اقامت تمکن مالی ایتالیا

برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی در ایتالیا، نیازی به یادگیری زبان ایتالیایی نبوده و بعد از گذشت 5 سال زندگی در این کشور، می‌توانید درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم این کشور ارائه دهید.

اطلاعات بیشتر

مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک

اقامت از طریق تمکن مالی

دریافت اقامت کشور های اروپایی با

Vip Group Visa

شرط اصلی این نوع اقامت، داشتن سرمایه اولیه و درآمد بالا است تا اثبات کند که شما نیازی به کار کردن و کسب درآمد در کشور مقصد ندارید و از عهده خرج و مخارج زندگی در آن جا بدون هیچگونه حمایت مالی برمی‌آیید.

به طور معمول کشورهای اروپایی این نوع از اقامت را به شما می‌دهند. شهروندان اروپایی به کسانی که به این روش مهاجرت می‌کنند، افراد Financially Independent Person می‌گویند، یعنی شخصی که از نظر مالی به طور کامل مستقل است. ایرانی‌ها به این روش از مهاجرت، “ویزای خود حمایتی” یا “اقامت تمکن مالی” می‌گویند.

مهاجرت از طریق تمکن مالی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

کسانی که دارای سرمایه اولیه در ایران هستند و در کنار آن درآمد ماهانه ثابت و مشخصی نیز دارند، می‌توانند نسبت به دریافت اقامت تمکن مالی اقدام کنند. تفاوتی ندارد که منبع درآمد شما از کجا باشد، می‌خواهد حقوق بازنشستگی بوده یا سود ماهانه سپرده بانکی، تنها با ثابت کردن این که درآمد ماهانه بالا و خوبی دارید، می‌توانید به همراه خانواده خود به کشور مورد نظرتان مهاجرت کرده و در آنجا زندگی کنید.

یکی از بهترین مقصد ها برای مهاجرت،اقامت با تمکن مالی اسپانیا است. این کشور با در نظر گرفتن شرایط مالی شما اقامت کشور را می دهد و می‌توانید به همراه تمامی اعضای خانواده خود اقامت این کشور را اخذ نمایید.

سوالی دارید؟ با ما تمــــــاس بگیریـــــد.

همیشه آماده مشاوره و راهنمایی شما هستیم.

چه کارهایی با اقامت تمکن مالی می‌توان کرد؟

تنها اجازه استخدام شدن ندارید ولی هر گونه کاری که مربوط به خودتون باشه چه خدماتی باشد و از طریق های مختلف محدودیتی در انجام آن‌ها نمی‌باشد.

چه کشورهایی اقامت تمکن مالی می‌دهند؟

به طور معمول کشورهای اروپایی ویزای تمکن مالی و اقامت خود حمایتی به مهاجران می‌دهند، البته نه همه آن‌ها. برخی از کشورهای اروپایی که در این مورد شناخته‌تر بوده و مقصد تعداد زیادی از مهاجران ایرانی هستند عبارتند از:  یونان، اسپانیا، فرانسه، اتریش، ایتالیا و پرتغال

برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی چه مدارکی نیاز است؟

با توجه به این که برای چه کشوری اقدام به دریافت اقامت می‌کنید، برخی از مدارک مورد نیاز با یکدیگر فرق کرده و یکسان نیست. مدارکی که با یکدیگر تشابه داشته و یکسان‌اند به شرح زیر است:

بهترین مزایای اقامت تمکن مالی اروپا

یکی از مهم‌ترین و بهترین مزایای اقامت خود حمایتی اروپا، امکان سفر آزادانه و بدون محدودیت در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. همچنین در طول مدت اقامت، فرزندان اجازه تحصیل در بهترین مدارس و بهره‌مندی از کلیه امکانات رفاهی را دارند. با اقامت خود حمایتی می‌توانید بعد از گذشت 5 سال نسبت به دریافت اقامت دائم اقدام نمایید.

درخواست مشاوره تخصصـــی مهاجرت

با تجربه ما، بهترین راه حل را برای مهاجرت برگزینید.

درخواست تماس

در پایان

مهاجرت از طریق تمکن مالی یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به کشورهای اروپایی و دریافت اقامت است. در این روش به طور معمول بعد از گذشت 5 سال شما می‌توانید نسبت به دریافت اقامت دائم خود اقدام نمایید و نیازی به داشتن مدرک زبان نیز نخواهید داشت. هلدینگ VIP GROUP با 17 سال تجربه کاری درخشان در حوزه مهاجرتی و اخذ ویزا و اقامت از طریق تمکن مالی، شما را در تمامی مراحل مهاجرت کمک کرده و تنها نخواهد گذاشت. در صورتی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی و اخذ اقامت از این کشورها را دارید، می‌توانید با مشاوران ما در موسسه تماس گرفته و به صورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید.

سوالات متداول کاربران

اقامت تمکن مالی یا خود حمایتی، یکی از انواع روش‌های مهاجرت است که در آن بایستی سرمایه اولیه و منبع درآمد ثابت و مشخص داشته باشید و به دولت کشور مقصد ثابت کنید که بدون کار کردن در آنجا می‌توانید از عهده هزینه‌های زندگی بربیایید.

به طور معمول بعد از گذشت 5 سال از زندگی در کشور مورد نظر به شما اقامت دائم می‌دهند و بعد از گذشت 7 الی 10 سال نیز موفق به دریافت کارت شهروندی و پاسپورت می‌شوید.

با توجه به قوانین هر کشوری، این درآمد متغیر است و نمی‌توان عدد ثابت و مشخصی برای آن تعیین کرد.